23-09-2015, 00:14 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2015, 00:27 przez Stefano.)
Po wyjęciu przekaźnika w jego gniazda masz złączyć zworką te dwa piny / samiczki /, lub na samym przekaźniku zakręcić cienki drucik, kilka razy pomiędzy tymi grubymi pinami i go ponownie włożyć. Nie dojdzie on wtedy do samego końca wgniazdku, ale nie wypadnie. Miejsca połaczeń masz na swoich fotkach niżej oznaczone na czerwono!
Teraz piec bedzie chodził jako postojówka bez dodatkowego akumulatora.
Mogłem ci powiedzieć abyć połączył razem te dwa grube kable pod gniazdem przekaźnika, ale musiałbyś to wybebeszać, ale jesli kiedyś zechcesz założyć dodatkowy akumulator, to musiałbyś je wtedy natychamiast rozlutowywać!!!!!!
Uwaga;
To połączenie, zworka, chyba rozumiesz że nie moze istnieć, kiedy masz drugi aku, bo podczas odpalanie silnika samochodu, rozrusznik brałby bardzo duży prąd równiez z tego aku po siedzeniem, a tam są tylko cienkie kable, cos około 4 mm2, wiec mogłoby je papalić
Są na wszelki wypadek tam bezpieczniki obok, wiec one pierwsze polecą i odetną obwód.
Oczywiscie te dwa bezpieczniki obok przekażnika maja być sprawne.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Stefano wielkie dzieki za pomoc a co do tego kabla (-) masa podłączyć go do karoserii ?? to juz by bylo ostatnie pytanie jutro wszystko sprawdzę wieczorkiem
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"
24-09-2015, 23:51 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2015, 23:57 przez Stefano.)
Na zegarku przyciskiem z płomykiem włączasz natychamiast, recznie piec, zapala sie wtedy na wyswietlaczu z boku, też płomyk. Piec robi przedmuch i czekasz, powolutku będzie sie rozpalał. Na wyswietlaczu klimatronika pojawi się ikonka auta i napisz HE, po chwili ruszy delikatny nadmuch na szybę /75%/ i kabinę /25%/. Masz też tam mazliwość ustawienia 3-ch czasów na dzień do automatycznego włączania pieca, pobaw sie tym zegarkiem SET itd...to proste ustawienia.
Kiedy jednak tego nie ogarniesz to ci wysle instrukcję.
Pozdr.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Nie będę zakładał nowego tematu, tylko podepnę się tutaj - w zasadzie to nawet pasuje. Wie ktoś jaki jest pobór prądu przez D3WZ? Pytam dlatego, że dzisiaj rano nastąpiło małe zdziwienie, bo po 20 min pracy piec zdoił cały akumulator. Nie zdarzyło się tak od trzech lat, nawet przy -20 stopniach.
Jak w domu zmierzyłem miernikiem pobór prądu, to na całkowitym wyłączeniu wszystkich odbiorników pokazał 0,05A, natomiast przy starcie pieca doszło do 12,45A i przewody do miernika zrobiły się cieplutkie. Nie wiem czy szukać zwarcia w instalacji czy nowego akumulatora
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)