16-08-2015, 13:05
Witam
Walczę od pewnego czasu z błedem drugiej sondy lambda - wydajność karalizatora poniżej progu...
Błąd pojawia się na benzynie i LPG. Zakładałem tuleje z otworem, pojawiał się nadal. Ostatnio zamontowałem tuleję kontową - błąd pojawia się później ale doszły dwa kolejne - czujnik tlenu zbyt późna reakcja i czujnik tlenu brak reakcji.
Wskazania sondy oscylują poprawnie więc jej wymiana nic nie da.
Czy jest możliwość zaprogramowania ECU tak, aby nie włączał kontrolki check z powodu błędu katalizatora?
Może jakieś inne rozwiązanie?
Niby żaden problem, mam tester mogę sobie gasić checka co 300km ale...
Walczę od pewnego czasu z błedem drugiej sondy lambda - wydajność karalizatora poniżej progu...
Błąd pojawia się na benzynie i LPG. Zakładałem tuleje z otworem, pojawiał się nadal. Ostatnio zamontowałem tuleję kontową - błąd pojawia się później ale doszły dwa kolejne - czujnik tlenu zbyt późna reakcja i czujnik tlenu brak reakcji.
Wskazania sondy oscylują poprawnie więc jej wymiana nic nie da.
Czy jest możliwość zaprogramowania ECU tak, aby nie włączał kontrolki check z powodu błędu katalizatora?
Może jakieś inne rozwiązanie?
Niby żaden problem, mam tester mogę sobie gasić checka co 300km ale...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.