Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Chyba więcej bo uszczelki na pompki to 150-200 zł upg to 150 śruby też 150 jeszcze pewnie sprawdzenie głowicy plus planowanie. Nie wiem czy będzie wymieniał uszczelki pod kolektory itp simmeringi.
Powiedz by geo w turbinie wyczyscili.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Niestety, ale u mnie też głowica, potwierdziła to trasa w góry 500km w jedną stronę ze sporym obciążeniem. Po mieście na co dzień praktycznie brak jakichś objawów poza podnoszącym się płynem po odkręceniu, ale płynu nie ubywało. Potwierdziły się więc moje obawy na któryś dzień po kupnie, że to UPG. Podnoszący się płyn po odkręceniu korka na zimnym szczególnie zwiastuje ewidentnie problemy z UPG.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Koszty niestety nie będą małe. Jeśli wszystko ma być zrobione jak należy "dla siebie" i części nie z dolnej półki to ze 2 tysie.
Robiłem ostatnio mały remont silnika - robocizna była moja