Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
System start stop
|
27-08-2015, 10:13
Post: #1
|
|||
|
|||
System start stop
To może tu się wcisnę z przypadłością mojego systemu start-stop.
Może mój start-stop wariuje z któregoś powodu podanego w instrukcji jego działania .( jak akumulator słaby itp ) . Nadmienię , że na początku walczyłem z awarią EGRa ( trzeba było zamontować nowy ) . Wszystko działało z 2 tygodnie . Pierw był komunikat o usterce tego ustrojstwa , ale tylko na zegarach FMA -nie ma "check engine " . Po jednym dniu komunikat zniknął , a po chwili od uruchomienia system start-stop jest odłączany samoistnie( przekreślona ikonka '' A '' na wyświetlaczu ) . Widziano taką przypadłość tego ? :? ustrojstwa . Fakt muszę gdzieś się przyssać do VCDSa . |
|||
Reklama
|
|||
|
29-08-2015, 08:55
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Ale system start stop działa tylko w określonych warunkach. U mnie ostatnio też się silnik nie gasi. Może jest za ciepło. Może za zimno. Może aku za słabe....
|
|||
29-08-2015, 09:10
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: System start stop
moze klima wlaczona czy inne odbiorniki pobierajace znaczna ilosc prądu.
|
|||
30-08-2015, 22:08
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Witam . He , he , trzeba czytać instrukcje samochodu . Prosta sprawa . Jak się parkuje samochód do garażu , to przeważnie pasów się nie zapina . No to start stop się wyłącza . Zapięte pasy to jden z warunków zadziałania systemu .
Insza inszość to nie zawsze działa w czasie jazdy . Tu to bym obstawiał sprawdzenie akumulatora . Miał ktoś sprawdzany ten nowoczesny (czytaj drogi) akumulator AGM ? |
|||
30-10-2016, 16:46
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Ja i tak zawsze.wyłączam start stop bo turbiny szkoda
|
|||
07-12-2016, 08:58
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: System start stop
To powinno wyjaśnić sprawę.
|
|||
07-12-2016, 11:03
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Turbo od start stop sie nie rozleci. Chyba ze ktos lecial dziesiatki km 200km/h i nagle sie zatrzymal to fakt szkoda suszary.
|
|||
12-12-2016, 22:42
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Witam.
Komunikat z awarią start/stop to objaw zapchanego DPF. System musi sprawdzić kilkanaście czynników zanim wyłączy tymczasowo silnik. Skoro zwiekszony opór w wydechowym = zwiększone obroty silnika celem pokonania oporu i zwiększenia temeraptury w DPF. Inaczej nie dopali czadu do CO2 i nie odetka wydechu. Sam tak miałem. Chwilę mi zajęło zanim się zorietowałem i to w miarę nowym samochodzie. Długa trasa, bieg 3, ponad 4000 obrotów i się dopalił Komunikatu nia ma już rok. |
|||
12-12-2016, 23:08
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Zarzniesz silnik. Wszelkie wypalania czy dopalania to na wysokim biegu by wal korbowy obciazyc a obroty to 3000 do 3500. Wysokie obroty to turbo moze zabic przy wypalaniu. Tak dla informacji to turbiny w tych nowych autach umieraja przedwczesnie bo temperatury na wydechu tu zaraz za gkowica to 850-900 stopni czyli takie jak nawet nie umnie w sharanie przy dlubnietym tdi ze 115 koni na 205.
|
|||
13-12-2016, 19:37
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: System start stop
Wesoł .
Jak DPF się zapcha ( np. od krótkich jazd ) . To jak chcesz go wypalić , jak nie dłuższa jazda ? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|