sluchaj po mojemu to nie wiesz czego chesz. Skoro chesz turbo wydajniesze niz 200 koni to musisz wzmocnic tez i sprzeglo i pozbyc sie dwumasu. Poza tym wtryski to nie to auto tu sa pompowtryski i tu niestety sprawa sie nieco komplikuje bo pozadne ALki to chodza po 1800 zl za komplet. Uzywki za 1000-1100 to loteria jeszcze. Poza tym o ile turbo mozna wieksze zalozyc i tak latac tak pompki juz nie. U tunera dopiero podmiana ,adaptacja nowych pompek plus strojenie na wieksza moc. PRz mocach rzedu 200 koni juz trzeba myslec tez o wiekszym IC. Oczewiscie map sensor tez musisz dac 3 barowy czyli robota tunera konieczna by to dopasowac.
Co do turbin majstrowanch to sie nei bede wypowiadal0 to juz twoja sprawa ale ja osobiscie nei dal bym za to nawet 500 zl. Sa dwie drogi z tym tuningiem. Albo dajesz turbo ASZ za okolo 600 zl uzywane i robisz do tego program u tunera za okolo 800 zl i masz okolice 160-170 koni i jezdzisz jako tako na tym albo druga droga to wymiana sprzegla z DM pus turbo wieksze, IC wiekszy, pompowtryski a to juz koszt raczej duzo wiekszy. Jesli sam tego nei ogarniasz przynajmniej mechaniki to mysle ze okolo 6-7 tys zl wyniesie mechanika plus program napewno juz nie 800 zl a nieco wiecej- jakies 1200-1400 zl.
Tak z hybrydami to bywa roznie. Problem w tym ze skąd ma wiedziec tuner na ile moze sobie pozwolic z dmuchnieciem taka turbiną?? 1.4 1.5 a moze 1.6 bara czy wiecej i do ilu obrotów. Zreszta na jakim to walku by bylo. kolo czesci zimnej malutkie wiec spaliny nie wychodza tak ladnie juz z glowicy. Kolo czesci zimnej to ze dasz wielkie to nie znacz ze bedzie dmuchac jak szalone. Duz ekolo na cienkim walku to raczej niezbyt dobry pomysl.
Co do turbin majstrowanch to sie nei bede wypowiadal0 to juz twoja sprawa ale ja osobiscie nei dal bym za to nawet 500 zl. Sa dwie drogi z tym tuningiem. Albo dajesz turbo ASZ za okolo 600 zl uzywane i robisz do tego program u tunera za okolo 800 zl i masz okolice 160-170 koni i jezdzisz jako tako na tym albo druga droga to wymiana sprzegla z DM pus turbo wieksze, IC wiekszy, pompowtryski a to juz koszt raczej duzo wiekszy. Jesli sam tego nei ogarniasz przynajmniej mechaniki to mysle ze okolo 6-7 tys zl wyniesie mechanika plus program napewno juz nie 800 zl a nieco wiecej- jakies 1200-1400 zl.
Tak z hybrydami to bywa roznie. Problem w tym ze skąd ma wiedziec tuner na ile moze sobie pozwolic z dmuchnieciem taka turbiną?? 1.4 1.5 a moze 1.6 bara czy wiecej i do ilu obrotów. Zreszta na jakim to walku by bylo. kolo czesci zimnej malutkie wiec spaliny nie wychodza tak ladnie juz z glowicy. Kolo czesci zimnej to ze dasz wielkie to nie znacz ze bedzie dmuchac jak szalone. Duz ekolo na cienkim walku to raczej niezbyt dobry pomysl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.