16-08-2015, 15:04
Ja mam Sharana 2004 131km, silnik ASZ, 260tyś oryginalne przebiegu (jestem 1 właścicielem) i tylko raz miałem problem z turbo gdyż jakiś zwierzak wąż przegryzł.
Jeżeli chodzi o cześci wiadomo to co trzeba to sie wymienia, rozrząd oleje itp.
Dopiero rok temu zostawłem w VW 6tyzł zł, bo wymieniałem:
Tylne tarcze,klocki,pasek wielorowkowy, tylne amortyzatory, drązki,gumy, przewody hamulcowe i tłumik. 3 tygodnie temu wymieniłem tarcze z przodu na nowe oryginalne VW, bo zamienniki wytrzymały 80tyś i się pogieły.
Znajomy zaś w A4 ma ten sam silnik i zrobił czip w VTG na 174km i jeźdźi nim do dziś
Jeżeli chodzi o cześci wiadomo to co trzeba to sie wymienia, rozrząd oleje itp.
Dopiero rok temu zostawłem w VW 6tyzł zł, bo wymieniałem:
Tylne tarcze,klocki,pasek wielorowkowy, tylne amortyzatory, drązki,gumy, przewody hamulcowe i tłumik. 3 tygodnie temu wymieniłem tarcze z przodu na nowe oryginalne VW, bo zamienniki wytrzymały 80tyś i się pogieły.
Znajomy zaś w A4 ma ten sam silnik i zrobił czip w VTG na 174km i jeźdźi nim do dziś