mi osobiscie automat nie odpowiada z racji awaryjnosci i problemow z nim. Gdyby tu byla jakas skrzynia nie do zaorania to czemu nie. Golfa mialem sobie kupic automata ale sie nie trafilo poprostu. Wygladowo okej , ciekawe czy silnik jest faktycznie taki zdrowy ale poczytaj na forum o problemach z tymi 2,8 w poliftach.
130 czy 150 KM tdi to ja bym sie nie napalal koniecznie bo przerobienie takiego 115 na taka moc to zaden wydatek. turbo od 130 konnego golfa i mozesz 170 wycisnac bez problemu. Turbo to 600 zl plus program 800 profi i masz te 170 KM. To chyba niewile kasy co nie? Te 130 i 150 nie sa za bardzo tuningowalne z racji lichych turbin wiec jak mam wymieniac i tak turbo to poczatkowo dalem wlasnie taka od 130 ale od golfa 4 a teraz juz mam turbo o volvo 2.4 D5 i moge celowac w 260 KM po grubszych zmianach.
130 czy 150 KM tdi to ja bym sie nie napalal koniecznie bo przerobienie takiego 115 na taka moc to zaden wydatek. turbo od 130 konnego golfa i mozesz 170 wycisnac bez problemu. Turbo to 600 zl plus program 800 profi i masz te 170 KM. To chyba niewile kasy co nie? Te 130 i 150 nie sa za bardzo tuningowalne z racji lichych turbin wiec jak mam wymieniac i tak turbo to poczatkowo dalem wlasnie taka od 130 ale od golfa 4 a teraz juz mam turbo o volvo 2.4 D5 i moge celowac w 260 KM po grubszych zmianach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.