09-02-2022, 12:06
Sprawdź wartość rzeczywistą temperatury płynu np. podłączając vcds lub inny tester diagnostyczny.
Temperatura płynu 90*C na liczniku jest już jak płyn osiągnie 75*C.
U mnie było tak, że temp. płynu oscylowała w przedziale 75-80*C ii silnik był niedogrzany. Wymieniłem termostat główny i teraz mam temp. 87-92*C. Podniosła się też temp. oleju. Dodam, że wcześniej profilaktycznie wymieniłem termostat DSG ale w moim przypadku po wymianie nic się nie zmieniło i silnik nadal był niedogrzany.
Temperatura oleju w mieście 90-100*C na trasie w zależności od prędkości jazdy 95-110*C przy takich temperaturach na zewnątrz jakie mamy teraz.
Temperatura płynu 90*C na liczniku jest już jak płyn osiągnie 75*C.
U mnie było tak, że temp. płynu oscylowała w przedziale 75-80*C ii silnik był niedogrzany. Wymieniłem termostat główny i teraz mam temp. 87-92*C. Podniosła się też temp. oleju. Dodam, że wcześniej profilaktycznie wymieniłem termostat DSG ale w moim przypadku po wymianie nic się nie zmieniło i silnik nadal był niedogrzany.
Temperatura oleju w mieście 90-100*C na trasie w zależności od prędkości jazdy 95-110*C przy takich temperaturach na zewnątrz jakie mamy teraz.