17-11-2018, 22:29
Witam dziś grzebałem przy wtryskach (wymiana podkładek),po złożeniu wszystkiego pojawił się problem.
Ale po kolei wstawię zdjęcie(nie moje takie znalazłem na internecie) może będzie lepiej zobrazować sytuację https://drive.google.com/open?id=1P0RfX5...wae-xO1Mdb
na czerwono zaznaczyłem pech chciał ułamany króciec przelewki,tu pierwsze pytanie czy zaślepiając ten króciec i podłączając przewód powrotu w miejsce zaznaczone na zdjęciu kolorem niebieskim to będzie to działało?
Tak zrobiłem tylko jeszcze nie zaślepiłem ułamanego permanentnie i czy to może być powodem tego że w wężyku dostarczającym paliwo do pompy robi się bąbel powietrza od strony pompy po próbie odpalenia a silnik nie startuje?
odpowietrzałem układ odkręcając po kolei przewody na wtryskach aż do momentu w którym zacznie lecieć paliwo i zakręcałem.
Ale po kolei wstawię zdjęcie(nie moje takie znalazłem na internecie) może będzie lepiej zobrazować sytuację https://drive.google.com/open?id=1P0RfX5...wae-xO1Mdb
na czerwono zaznaczyłem pech chciał ułamany króciec przelewki,tu pierwsze pytanie czy zaślepiając ten króciec i podłączając przewód powrotu w miejsce zaznaczone na zdjęciu kolorem niebieskim to będzie to działało?
Tak zrobiłem tylko jeszcze nie zaślepiłem ułamanego permanentnie i czy to może być powodem tego że w wężyku dostarczającym paliwo do pompy robi się bąbel powietrza od strony pompy po próbie odpalenia a silnik nie startuje?
odpowietrzałem układ odkręcając po kolei przewody na wtryskach aż do momentu w którym zacznie lecieć paliwo i zakręcałem.