07-01-2016, 18:41
ani nie zasysa ani nie ducha. Odma dziala we wszystkich silnikach tak samo. JEst to otwor ktory ma za zadanie wyrowanie cisnień w skryznie korbowej. Poniewaz tloki w aucie caly czas pracuja i si eporuszaja to dzialaja jak pompka raz zaciaga raz wypuszcza powietrze. PRzedmuchy ewentualne nei sa az na tyle duze by je brac pod uwage.
TO co wspominasz o silniku ABT to jednostka 8 zaworowa jesli mnie pamiec nie myli do tego tez mimo ze jest to ta sama pojemnosc to zwroc uwage ze tu moc maksymalna jest przy 5400 a w swoim masz pryz 6000. Czyli mozna powiedziec ze ta jednostka jest jakby wysoko obrtotowa. Poza tym jak wspomnialem ma 16 zaworów. Nie wszystkie oczewiscie ale generlenie wiekszosc silnikow co ma po 4 zaowry na cylinder pala troszke oliwy. Ciekawe jak te 1.8T co maja po 5 zaworów na gar.
TO co wspominasz o silniku ABT to jednostka 8 zaworowa jesli mnie pamiec nie myli do tego tez mimo ze jest to ta sama pojemnosc to zwroc uwage ze tu moc maksymalna jest przy 5400 a w swoim masz pryz 6000. Czyli mozna powiedziec ze ta jednostka jest jakby wysoko obrtotowa. Poza tym jak wspomnialem ma 16 zaworów. Nie wszystkie oczewiscie ale generlenie wiekszosc silnikow co ma po 4 zaowry na cylinder pala troszke oliwy. Ciekawe jak te 1.8T co maja po 5 zaworów na gar.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.