07-09-2015, 22:08
Witam
Ja też najpierw po kupieniu auta zalałem 5w/30 brał 1litr na 1000 mechanik polecił 10w/40 miało być o 50% mniej i nic nie pomogło dalej brał 1litr na 1000km wiec zdecydowałem się na remont identyczny jak twój ( panewki , pierścienie , zawory , uszczelniacze , prowadnice zaworów ) i 2 tysiaki poszły w błoto sharan dalej bierze 1l/1000 więc wymiana na 15w/40 może okazać się być wywaleniem kolejnej kasy w …. i dalej może brać 1l/1000. Ja już się poddałem i powiedziałem sobie ten model tak ma , ale dałem silnikowi ostatnią szansę i dodałem do oleju dodatku Xado i czekam na jakiś efekt a że robie mało kilometrów to na efekt muszę troszkę poczekać dopiero zrobiłem 400km na ty środku . Zdaję sobie sprawę że środek jest drogi 122zł i pewnie ma dużo przeciwników ale może warto przynajmniej poczytać .
Życzę powodzenia
Ja też najpierw po kupieniu auta zalałem 5w/30 brał 1litr na 1000 mechanik polecił 10w/40 miało być o 50% mniej i nic nie pomogło dalej brał 1litr na 1000km wiec zdecydowałem się na remont identyczny jak twój ( panewki , pierścienie , zawory , uszczelniacze , prowadnice zaworów ) i 2 tysiaki poszły w błoto sharan dalej bierze 1l/1000 więc wymiana na 15w/40 może okazać się być wywaleniem kolejnej kasy w …. i dalej może brać 1l/1000. Ja już się poddałem i powiedziałem sobie ten model tak ma , ale dałem silnikowi ostatnią szansę i dodałem do oleju dodatku Xado i czekam na jakiś efekt a że robie mało kilometrów to na efekt muszę troszkę poczekać dopiero zrobiłem 400km na ty środku . Zdaję sobie sprawę że środek jest drogi 122zł i pewnie ma dużo przeciwników ale może warto przynajmniej poczytać .
Życzę powodzenia