12-05-2017, 21:24
Tu poniekąd masz rację. Im więcej dziur w silniku, tym więcej uszczelniaczy, przez które może wciągać olej. Przy dzisiejszej tendencji do robienia samochodów żeby się psuły, to tak może być.
Miałem kiedyś Poldka, brał 1l/1000km. Równiutko, nawet nie musiałem sprawdzać stanu. Problem zniknął natychmiast po wymianie uszczelniaczy na zaworach - ZERO od wymiany do wymiany. 1/2 stanu wlana, 1/2 stanu wylana.
Miałem kiedyś Poldka, brał 1l/1000km. Równiutko, nawet nie musiałem sprawdzać stanu. Problem zniknął natychmiast po wymianie uszczelniaczy na zaworach - ZERO od wymiany do wymiany. 1/2 stanu wlana, 1/2 stanu wylana.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)