Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Jeszcze sprawdz czy ten płyn leci Ci czysty czy też z powietrzem.W moim przypadku tez temperaturę miałem 90 stopni i auto zachowywało sie normalnie jedynie na autostradzie jak mu dawałem po garach to ubywało płynu na 2000tys km brał około 0,5l płynu a na tym cienkim powrocie pchało płyn z powietrzem. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
te kolo pasowe co bedzie pozniej przykrecane do pompy daj na klej do gwintów lub np farbe. Dosc czesto sie luzuja.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tylko luzujesz nieznacznie. Ale pewnie nie byla ruszana wieki wiec pukniesz i powinna juz normalnie dawac sie przestawić.W tych starszych wlasnie jest fajnie ze obracasz pompą całą bo mozesz nawet to wykonywac na pracujacym silniku a lapka miec obok i sledzic tdi timmenig- kąt wtrysku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
przy porannym rozruchu ( po dlugim staniu) to swieczki napewno cos tam sie podgrzeja ale jak juz chodzilo auto 2-3 godziny temu to moga sie juz nie podgrzewac. Musialbys sprawdzic czy beda grzaly sie jak sciagniesz wtyczke od czujnika temp cieczy chlodzacej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 96
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
3
a gdzie ten czujnik jest ??
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
czujnik masz na trójniku na głowicy żółty lub niebieski. Ja obstawiam ze masz cos nie halo z tym rozrządem. Jesli wszystko było ok przed wymianą to co tam sie mogło stać? Sama wymiana rozrządu niby nie jest taka trudna ale czasem może być nie taka łatwa. Trzeba pamietac że wałek rozrządu i wał musza być na 0 a koło wałka rozrządu ma być poluzowane przed napięciem i dokręceniem rozrządu a pompą robimy kąt wtrysku do tdi timing na koncu.Sam nie wiem. masz może jakieś inne błędy na VAG? Wydaje mi sie że to auto powinno przy tej temp. +15 palić niemal od strzała.
pozdro