Liczba postów: 227
Liczba wątków: 24
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
U siebie tego nie mam, ale ostatnio grzebałem w jednym Galaxie na szrocie z pełnym FISem to do tego zawiniątka szły niektóre kable od licznika i pająka przy kierownicy.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Nic konkretnego się nie dowiedziałem nawet w serwisie Vw odsyłają na Erwin de wiec odpuszczam temat. Skoro auto do tej pory sprawowało się dobrze to nie ma sensu tam grzebać. Spakowałem to jak było i poskładałem puszkę z bezpiecznikami.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
He, he... Ja to nazywam otwartą architekturą :-)
W wielu samochodach są takie niespodzianki, tak jakby producent przewidział możliwość rozbudowania funkcji ale nigdy nie wdrożył odpowiednich urządzeń. Może kiedyś pojawi się coś, co będziesz mógł tam podłączyć. :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
W każdym razie będzie to niespodzianką i wtedy wszyscy będą szukać za skrzynką bezpiecznikow takich wtyczek :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.