28-05-2015, 15:35
Szanowni.
W Seat Alhambra, 2010 (nowy), z silnikiem CFFA (100kw) mam problemy z AdBlue. Najprawdopodobniej z czujnikiem NOX (opisane w innym wątku).
Efektem tego problemu jest komunikat z licznik kilometrów odliczający do braku możliwości odpalenia silnika. Obecnie pokazuje 10km.
Posiadam VCDS 12.12 i w żaden sposób nie mogę skasować tego licznika.
Skasowałem błędy NOX, które pewnie wkrótce powrócą:
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 M HW: 03L 906 018 M
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H23 9963
Software Coding: 00190012042401080000
Work Shop Code: WSC 10900 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018M 003007 (VW36)
VCID: 34616C929F4C05BE4F5-8061
9567 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229F 00 [232] - Implausible Signal
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
15733 - SCR NOx Catalyst Bank 1
P20EE 00 [101] - Efficiency too Low
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Pojawia się też problem z zaworem EGR, który powraca zazwyczaj od razu po skasowaniu (wygląda ze nie ma związku z powyższymi błędami):
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [237] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
W Basic Settings próbowałem bez skutku:
Reset SCR lock
Resseting of SCR tank level detection (btw, dolałem do pełna),
SCR metering quantity test,
Ale nie chce tak w ciemno klikać...
Czy ktoś wie jak pozbyć się tego odliczania?
Dodam, że wg. instrukcji, wystarczy na 2 minuty przekręcić kluczyk w stacyjce. Kiedyś działało, teraz niestety nie.
Z góry dziękuję!
PK
W Seat Alhambra, 2010 (nowy), z silnikiem CFFA (100kw) mam problemy z AdBlue. Najprawdopodobniej z czujnikiem NOX (opisane w innym wątku).
Efektem tego problemu jest komunikat z licznik kilometrów odliczający do braku możliwości odpalenia silnika. Obecnie pokazuje 10km.
Posiadam VCDS 12.12 i w żaden sposób nie mogę skasować tego licznika.
Skasowałem błędy NOX, które pewnie wkrótce powrócą:
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 M HW: 03L 906 018 M
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H23 9963
Software Coding: 00190012042401080000
Work Shop Code: WSC 10900 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018M 003007 (VW36)
VCID: 34616C929F4C05BE4F5-8061
9567 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229F 00 [232] - Implausible Signal
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
15733 - SCR NOx Catalyst Bank 1
P20EE 00 [101] - Efficiency too Low
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Pojawia się też problem z zaworem EGR, który powraca zazwyczaj od razu po skasowaniu (wygląda ze nie ma związku z powyższymi błędami):
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [237] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
W Basic Settings próbowałem bez skutku:
Reset SCR lock
Resseting of SCR tank level detection (btw, dolałem do pełna),
SCR metering quantity test,
Ale nie chce tak w ciemno klikać...
Czy ktoś wie jak pozbyć się tego odliczania?
Dodam, że wg. instrukcji, wystarczy na 2 minuty przekręcić kluczyk w stacyjce. Kiedyś działało, teraz niestety nie.
Z góry dziękuję!
PK