Liczba postów: 112
Liczba wątków: 8
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
1
Przecież na gorącym normalne że syknie.
Na zimnym powinien być niższy poziom płynu.
Izp z jakiego miasta jesteś? Jak z małopolski to pomogę.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Auto już po sprawdzeniu. Oczywiście mieliście rację. Walnięta uszczelka.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Tak w sumie jak się orientuję to z 1000 zł nie moje...
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zalezy co bedziesz chcial robic pryz tym. Ja u siebie wymienialem chyba ze 2 czy 3 lata temu i wyszlo mnie to nawet nie 200 zl. Sruby glowicy i uszczelka. Jak przy okazji wymieniasz sto inych rzeczy plus rozrzad plus plyny i oleje to tak to mozna i zostawic nawet i 2000 zl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Auto dalej w robocie. I dziś pojawił się dylemat. Mechanik zapytał mnie czy szlifujemy też gniazda zaworów, wymieniamy prowadnice. W sumie wycenił te dodatki na ok.500 zł.
Pogadaliśmy, po usłyszeniu że silnik bierze ok. 0,5 litra na 10 tys. km stwierdził, że jednak wymiana uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy wyczerpują temat, ponieważ jeżeli wykonamy wszystko to mogą nie wytrzymać pierścienie gdyż kompresja znajdzie sobie ujście w najsłabszym miejscu i pójdzie dołem.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale bzdura tygodnia z tym pójściem dołem. Takie rzeczy jak prowadnice zaworowe to w dieslach siadaja ale po przelocie 1.5 banki na szafie. A jak bys nie mial komprsji to by ci nie odpalil w zime a w lato juz bys mial problemy. Gniazd zaworowych sie nie szlifuje. Jelsi sie juz upierasz to sie dociera tylko zawory. Nawet bez pasty polerskiej mozna bo tylko pare kropel oleju sie daje na grzybek i juz mozesz docierac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.