Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Kurcze już nie pamiętam ale napewno regenerowana była musze znależdz papiery na nią.Robili ją moi znajomi co mają zakład regeneracji turbin.
Niewiem czy skęcić sztangę o dwa obroty?
Czy kupić nowy N75?
Zastanawiałem się też czy może oddać auto do EcuProject aby sprawdzili.
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
skrec sztange bo napewno nie jest za mocno skrocona bo widac po wysterowaniu MAPa jak pisalem wczesniej.
Co do teog ze regenerowali to tez moz ebyc przyczyna. Problemem jest wtedy zazwyczaj to ze luz miedzy kolem kompresji a muszla jest neoco za duzy. To sa naprawde niewielkie odleglosci meidy tymi elementami ale maja piekielny wplyw. Dlatego ja nigdy sie nei skusze na regenerowana bo zawze cos jest nie halo. To normalnie wstyd zeby turbo GT1749VB wstawalo gorzej jak GTB2056V Wstyd bo ludzie wiele razy mnie pytali jak wstaje na innych forach a juz si eboja jak maja wstawic suszare od 2.7 tdi czyli GTB1756. Opornie wstaje turbo GTB2260 ale i na to sa sposoby. Ja nawet nei wiem czy jeszcze lpiej by sie nie dalo umnie zrobic z tym ze lekkiego bączka by puszczalo a mialo byc bezdymnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
19-09-2015, 21:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2015, 21:27 przez Duke258.)
Wesol a więc sztangę skręce w poniedziałek o dwa obroty zawór N75 też wymienie wtedy i wstawię loga z grupy 11.Wszystkie węzyki podciśnienia dzisiaj wymieniłem chociaż pół roku temu to zrobiłem.Zastanawiam się czy może mam gdzieś jakąś dziurę za turbo do dolotu?I czy przepływka może mieć z tym coś wspólnego tzn. o to póżne wstawanie turba.
W sumie żałuje że się z tobą nie zgadałem bo mogłem do ciebie podjechać pogadać.Byłem w Ustroniu Morskim tydzień temu.Jak możesz podaj mi a priv tel.
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
20-09-2015, 07:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2015, 07:33 przez wesol.)
Nie przplywka tylko wpywa na dawke paliwa czyli moc moze ograniczyc a le na dolaodwanie nie wplywa. Teraz sprawdzalem jeszcze u siebie w golfie ASZ tez po programie i turbo osiaga zadane przy obrotach 1659 obr i jest to cos kolo 2100 mBar ale juz przy nieco wyzej jest nawet spory overbost ponad 2400 mBar. Takie turbo od ARL powinno wstawac juz od 1700-1800 obr jak nic ale majstrowane to nie wiem bo regeneracja na ori czesciach nie istnieje w zasadzie. Mozna jedynei zakupic caly nowy srodek ori ale koszt okolo 2100 zl Wszelkie inne regeneracje to druciarstwo w postaci zakladania innych kol kompresji, walkow itd od uzywek po jakies z innych suszarek innych typow itd. Garrett sie wycofal z dostaw czesci do turbin VNT bo woli sprzedac nowa suszare jak sprzedawac czesci za gorosze by jakeis firmy robily kokosy na regeneracjach.
Moj tel 507216644
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
23-09-2015, 12:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2015, 12:39 przez Duke258.)
Wesoł nie udało mi się odkrecić kontry na tym listku od sztangi i trochę się wygiął nie wiem co teraz robić.
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sciagnij zabezpeiczenie w ksztalcie omegi na lapce od geometrii i odkrec dwie nakretki na kucz 10 z gruszki i wyciagniesz wtedy gruszke. Wyprostuj ten listek i kontre odkrecisz i bedziesz mogl skrocic sztange.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
24-09-2015, 16:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2015, 19:58 przez wesol.)
Wesoł oto log po skręceiu o dwa obroty
http://vaglog.pl/log_233615.html
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Lipa nadal. Wez zloguj jeszcze grupe 003 razem z 011 lub sama 010 moze jednak przeplywka dziabnieta ale jakos mi sie nie wydaje. Pewnie tak to turbo jest zrobione jak znam takie rpzyapdki i nic tu nie ugrasz. Turbo ARL sprawne dzis to rzadkość a tak to w wiekszosci przypadki jakich dziwnych regeneracji itp. Ludzie nie rozumieja ze to ze sie kreci wirnik i nie ma luzów to nei znaczy ze jest turbo okej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Wesoł a jak przepływka będzie dobra to zostawić te nastawy sztagi co są teraz czy wrócić do poprzednich?
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nic sie nie zmienilo. poza delikatnym wzrostem wysterowania N75. JEdnakze tak jak wczesniej z dolu nie pompuje a na gorze przeladowuje. COs jest skopane w suszarce skoro nie ma neiszczelnisci w dolocie, problemu z N75 czy przeplywką. Tu przeplywka tez raczej bedzie okej ale to po logach bedzie widac bo ciela bedzie jak cos to raczej w gornych rejestrach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.