10-04-2013, 06:30
polo z asz to juz niezly szatam musi być. Jednemu malo drugiemu wystarcza. Ja w golfie w kombi stwierdzilem ze jest wystarczająco póki co.
Tak jak pisalem hamownia nie jest po to by udokumentowac wynik swojej pracy czy tez pochwalenia sie gdzies tam tylko po to by widziec jak auto zareagowalo. Moze sie okazac ze w pewnym zakresie sa jakies doly czy tez falowania z jakiegos powodu i to bedziesz widzial na hamowni. Poza tym sa jednostki zdrowsze i słabsze jak wiemy. Jesli masz mozliwosc uziemienia auta na kilka dni to wysyłaj do ROberta do Gdańska ECM i zrobi ci go na stole bez problemu. Z tymi fachurami co to robia bez problemu EDC15 to bym nie przesadzał. 3/4 to samouki i albo wydaje im sie ze wiedza co robią albo nigdy nie sprawdzali co zrobili. Robertowi precyzujesz czy chcesz chipsa lajtownego/bezpiecznego czy ma wycisnać z niego siódme poty ale z malym marginesem bezpieczenstwa i tez bedzie spoko. Poporstu wazne jest to jak jezdzisz i gdzie. Jesli smigasz duzo po autostradach, lubisz pocisnać to lepszy lajt- bedzie 5 do 10 koni mniej jak pryz wersji "hard" ktorych i tak nie odczujesz al turbo dluzej pozyje napewno.
Tak jak pisalem hamownia nie jest po to by udokumentowac wynik swojej pracy czy tez pochwalenia sie gdzies tam tylko po to by widziec jak auto zareagowalo. Moze sie okazac ze w pewnym zakresie sa jakies doly czy tez falowania z jakiegos powodu i to bedziesz widzial na hamowni. Poza tym sa jednostki zdrowsze i słabsze jak wiemy. Jesli masz mozliwosc uziemienia auta na kilka dni to wysyłaj do ROberta do Gdańska ECM i zrobi ci go na stole bez problemu. Z tymi fachurami co to robia bez problemu EDC15 to bym nie przesadzał. 3/4 to samouki i albo wydaje im sie ze wiedza co robią albo nigdy nie sprawdzali co zrobili. Robertowi precyzujesz czy chcesz chipsa lajtownego/bezpiecznego czy ma wycisnać z niego siódme poty ale z malym marginesem bezpieczenstwa i tez bedzie spoko. Poporstu wazne jest to jak jezdzisz i gdzie. Jesli smigasz duzo po autostradach, lubisz pocisnać to lepszy lajt- bedzie 5 do 10 koni mniej jak pryz wersji "hard" ktorych i tak nie odczujesz al turbo dluzej pozyje napewno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.