radzzio
Użytkownik niezarejestrowany...
Ktos z was juz chipowal 1.9 tdi btb?
Wiem ze sprzeglo ma mocne w serii jak jest nowe po chipie pewnie szybko pojdzie na smietnik.
Wczesniej mialem golfa mk4 asz i po chipie mial 163 km ,370 nm, i wcale mniej nie palil jak piszecie spalanie wzroslo o litr ale mial juz kopa jak na 1350 kg.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
163 Km to jak na ASZ nie tak duzo wyszlo. z BTB powinno wyjes tez cos kolo 170 KM po programie no moze do 180.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
29-03-2012, 08:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2012, 08:59 przez daneczek76.)
180 jest juz niebezpieczne w BTB bezpiecznie i sensowne jest 170 KM ale za to sporo więcej momentu Nm . Przy 170 turbo po żyje będzie bezpieczniejsze.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
radzzio
Użytkownik niezarejestrowany...
Czyli malo konikow dodac, a zmienic krzywa momentu i wzmocnic go.
Olsztyn lub Trojmiasto co polecacie?
Wczesniej chipowalem auto w g-labie w lodzi.
Wiem ze masters w wawce jest polecany...
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
z dolu tez niedobrze dowalic bo dwumas szybko kleknie a i samo sprzeglo moze sie po miesiacu czy dwóch uslizgiwać.
Jesli sprzeglo i dwumas zdrowy lub tez ewentualnie wchodzi w gre wymiana na zestaw sztywny to wtedy mozna dowalić. W zasadzie turbo w BTB nie jest jakies mega dobre do modzenia tego silnika. Lepiej mimo wszystko byloby zalozyc tam cos wiekszego i wykozystac potencjał tej jednostki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
radzzio
Użytkownik niezarejestrowany...
Btb ma i tak dol przesuniety orginalnie na 1900 obrotow, w asz mialem zrobiony dol od 2000 obrotow i sprzeglo padlo ok 15 tys po wirusie(ale auta wogole nie oszczedzalem).
Dwumas i sprzeglo mam narazie ok ale wrazie czego bral bym nowy komplet sachsa, sztywny ma mniejszy komfort.
Mysle ze 170 km i fajnie dobry moment i wystarczy jak na ta klase auta z alhambry nie ma co robic wyscigowki.
Zalezy mi na lepszym momencie bo czesto ciagam zaglowke.
A jakie turbo zamiast orginalnego wsadza sie w tym silniku?
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
30-03-2012, 08:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2012, 08:59 przez daneczek76.)
trójmiasto (tune up) albo Rogal w Wawie (
http://www.mrmotors.pl/)- Masters OK ale za drogi. Innej opcji nie widzę, w Olsztynie nie ma nikogo kompetentnego.
radzzio a ty jesteś z Olsztyna? może gdzieś się spotkamy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Potwierdzam Zoltar jak najbardziej OK . A faktycznie TUNE UP się zbiera do kupy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(29-03-2012, 22:11)radzzio napisał(a): Dwumas i sprzeglo mam narazie ok ale wrazie czego bral bym nowy komplet sachsa, sztywny ma mniejszy komfort.
A jakie turbo zamiast orginalnego wsadza sie w tym silniku?
Tak tylko ze w zasadzie jednomasy do skrzyn 6G nie ma sensownych tylko ta padaczka valeo. Dwumas do ASZ/BTB jest tez piekielnie drogi wiec tez lipa.
Turbo jak turbo opcji jest wiele. Dzuo zalezy od tego w jaka moc celujesz. Takiego zestawu p&p to nie ma i trzeba cos kombinowac- kolektor osobno plus turbo dzielone i conieco pomodzic by to zgrać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.