25-04-2015, 07:05
wiadomo ze nie wszystkie maja kręconą szafke ale wydaje mi sie ze zadena tam seriwowe papierki nie sa dowodem na to to po pierwsze a jak nie jestesmy wlascicielami auta no nie mowie od nowosci ale tak gdzies od 2-3 lat auta czyli prawie nowego to slabo wierze w to. Dosc czesto gęsto dostaje rozne zaytania czy to telefoniczne czy mailowe ile wytrzyma turbo itd. Na to tez nie ma odpowiedzi tak jak na sprzeglo. u jednego wytrzyma i 500 tys spokojnie a u drugiego moze sie wysypac po 100 tys km. Generalnei mysle ze conajmniej polowa aut z koncernu vag ma krecone szafy. Zerknijcie na powiedzmy passaty B6 rocznikowo 2006-2008. Mają nakrecone zazwyczja po 250-300 tys km. A nasze autka maja zazwyczaj mniej nakulane mimo ze duzo starsze.
Zreszta jakos slabo mi sie widzi ze jakis niemiec nie jest złotówą i sobie zakupil autko z silnikiem diesla i sobie lata tak w kolo komina przez 5 czy 7 lat bo tak mu sie widzi i placi dwa razy tyle za OC, podatki niz jakby mial benzynowca.
Zreszta jakos slabo mi sie widzi ze jakis niemiec nie jest złotówą i sobie zakupil autko z silnikiem diesla i sobie lata tak w kolo komina przez 5 czy 7 lat bo tak mu sie widzi i placi dwa razy tyle za OC, podatki niz jakby mial benzynowca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.