21-04-2015, 22:10
Przy okazji większej ilości robót przy samochodzie oraz po ostatnim mandacie za niemanie świateł, postanowiłem zamontować światła do jazdy dziennej.
Wybór padł na philipsy - sterownik automatycznie włącza je po uruchomieniu silnika i wyłącza...
No właśnie.
W samochodach po 2009 ma być tak, że DRL'y mają się włączać po włączeniu zapłonu oraz nie działać razem ze światłami mijania, pozycyjnymi...
W starszych - razem z DRL'lami mogą świecić się pozycyjne.
Jaki wariant będzie praktyczniejszy?
1. Podłączyć przewód sterujący pod zasilanie pozycyjnych - DRL'y zgasną po pierwszym przekręceniu włącznika świateł.
2. Podłączyć przewód sterujący pod zasilanie światła mijania - DRL'y będą mogły świecić same lub razem z pozycyjnymi a zgasną dopiero po włączeniu świateł mijania.
Wybór padł na philipsy - sterownik automatycznie włącza je po uruchomieniu silnika i wyłącza...
No właśnie.
W samochodach po 2009 ma być tak, że DRL'y mają się włączać po włączeniu zapłonu oraz nie działać razem ze światłami mijania, pozycyjnymi...
W starszych - razem z DRL'lami mogą świecić się pozycyjne.
Jaki wariant będzie praktyczniejszy?
1. Podłączyć przewód sterujący pod zasilanie pozycyjnych - DRL'y zgasną po pierwszym przekręceniu włącznika świateł.
2. Podłączyć przewód sterujący pod zasilanie światła mijania - DRL'y będą mogły świecić same lub razem z pozycyjnymi a zgasną dopiero po włączeniu świateł mijania.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.