09-09-2018, 19:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2018, 19:03 przez zager123412.)
Znika olej,znika płyn,brak mocy,na niskich temperaturach (<0C) słabo zapala a świece są nowe akumulator też sprawny,przy odpaleniu rano siwy dym,na postoju czasami też można zaobserwować lekką chmurkę ciężko stwierdzić jakiego koloru ale raczej niebieskawa, duże temperatury oleju wczoraj na autostradzie do 110 C przy czym temperatura płynu w granicach 90 C,przy szybkim ruszaniu z pedałem w podłodze dostaje dużych wibracji na całą budę(to akurat może być kwestią którejś z poduszki).
Mi się wydawało że bardziej opłacalne będzie wymiana całego silnika z osprzętem niż grzebanie i naprawa tego zwłaszcza że na liczniku jest 280000tyś. a ile jest w rzeczywistości to nikt nie wie,co prawda z tego co wiem to dla tych silników i 500000 nie stanowi problemu. Sam już nie wiem co było by najlepszym wyjściem?
Mi się wydawało że bardziej opłacalne będzie wymiana całego silnika z osprzętem niż grzebanie i naprawa tego zwłaszcza że na liczniku jest 280000tyś. a ile jest w rzeczywistości to nikt nie wie,co prawda z tego co wiem to dla tych silników i 500000 nie stanowi problemu. Sam już nie wiem co było by najlepszym wyjściem?