Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jakos mam watpliwosci ze to posluzy dlugo. Kiedys zakupilem taki tlumik i wytrzymal cale 9 miesiecy. Nawet spawac juz nie bylo co. same rury nie przekorodują ale tu na spawach na puszce to szybk zakonczy zywot raczej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Układ z allegro póki co bez zastrzeżeń. Dźwięk też ok. Zamiennik kata pasuje . zobaczymy po zimie
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Minęły już dwa lata.
Ponad 60 tyś km zrobione.
Bez zastrzeżeń. Gumy ok. Korozji tez nie widać.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Z tymi niefabrycznymi tłumikami jest różnie. Jeden wytrzyma rok a drugi pięć lat.
Po kilku doświadczeniach z poprzednimi samochodami ja bym szukał oryginalnych używek.
Jak kupiłem sharana, lat temu trochę, tłumik był mocno skorodowany (oryginalny) ale nic się z niego nie wydobywało. Później zaczęły odłazić płaty blachy, wszystko się kruszyło... Już zacząłem szukać czegoś na wymianę ale tak wisiał bo nie buczał.
Po drugiej zimie, wziąłem jakieś szczypce i zerwałem to skorodowaną blachę. Okazało się, że pod spodem jest nierdzewka - blacha cieńsza ale jednak zdrowa. Zwykła stalowa blacha pokrywała środek z nierdzewki.
Jeździłem kolejne pięć lat i nic z tym tłumikiem się nie stało :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.