Liczba postów: 68
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
06-04-2015, 12:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2015, 12:55 przez Bartas.)
Dzisiaj po nocy stania na dworze miałem problem z odpaleniem auta.
Jak zapalił, to gasł. Tak kilka razy, jak już załapał wolne obroty, to po dodaniu gazu gasł. Po kilku próbach zaczął pracować normalnie, ale wskazówka temp cieczy szalała. Raz na 90, za chwilę na 110, potem powrót na 90 i za chwilę na 130 i zapalała się czerwona kontrolka. Auto nie jest przegrzane, nawet bym powiedział, że zimne. Po Kilku minutach chciałem sprawdzić czy coś się zmienia, wskazówka od razu ustawia się na 110, a po odpaleniu leci na 130 i czerwona kontrolka. Doradzi mi ktoś co to może być?
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
sprawdź jakie masz błędy kolego
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Pierwsze testy:
3 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 -
Readiness: 0000 100
Po kasowaniu wraca jeden:
1 Fault Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 1001
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
06-04-2015, 18:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2015, 18:54 przez wesol.)
sprawdz kabloteke bo dosc czesto pekaja kabelki. Ewentualnie najszybciej to odepniesz wtyczke i psiknij tam kontakt sprayem. W benzynowcu ten czujnik ma bardzo duzy wlyw na rozruch i na sama prace silnika. Ewentualnie sam czujnik temperatury jest dziabniety bo jak siadaja to tez potrafia takie idiotyczne miec wskazania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ktory to czujnik to nie wiem bo ze dwa razy grzebalem w 1.8T i to jeszcze w innej budzie. ALe jak wypniesz wtyczke to pewnie przestanei ta wskazwka tak szalec to sie kapniesz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Nie wiem czy nie są dwa, bo na wypiętym tym środkowym w jednym przypadku się też podnosiła. Niemniej znam przyczynę tego bałaganu... zachciało mi się wyczyścić silnik, skorzystałem z Akry, a potem przepłukanie wodą... Głupota na maxa :/
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Ja swojego zawsze myje akra i obficie wodą. Mogła gdzieś zaleciec woda, poczekaj cierpliwie bo powinna odparowac
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Czujnik został wymieniony, wszystko wróciło do normy.