22-11-2015, 11:01
Witajcie, chciałem się poradzić czym dziwnym co mnie spotkało w tym roku.
Temp powietrza 0-30st.C samochód jedzie bez żadnych problemów.
Temp powietrza 31-36st.C trzeba uważać na temperature i oleju i wody.
Temp powietrza 36st. C - w zwyż zaczyna sie delikatne słabnięcie auta i wzrost delikatny temp wody. i podjazd na autostradzie z przyczepą 1500t. sprowadza się do wbicia 3 biegu i jazdy z prędkością 60km/h ewidentnie jest to spadek mocy bo jak w nocy temperature spadła to auto odżyło?? auto jeszcze jest na gwarancji wiec nic nie mogę pordzić.
DMC przyczepy jaką może ciągnąć auto to 2400kg wiec 1500t. to nie powinno być problem dla niego.
czy to że w górach 1400m jest żadkie powietrze i do tego gorąco i computer ogranicza moc bo za mało powietrza??? hak montowany oryginalnie.
podpowiedzcie czy to wina paliwa, czy gorąco źle wpływa na nasze shariki.
Temp powietrza 0-30st.C samochód jedzie bez żadnych problemów.
Temp powietrza 31-36st.C trzeba uważać na temperature i oleju i wody.
Temp powietrza 36st. C - w zwyż zaczyna sie delikatne słabnięcie auta i wzrost delikatny temp wody. i podjazd na autostradzie z przyczepą 1500t. sprowadza się do wbicia 3 biegu i jazdy z prędkością 60km/h ewidentnie jest to spadek mocy bo jak w nocy temperature spadła to auto odżyło?? auto jeszcze jest na gwarancji wiec nic nie mogę pordzić.
DMC przyczepy jaką może ciągnąć auto to 2400kg wiec 1500t. to nie powinno być problem dla niego.
czy to że w górach 1400m jest żadkie powietrze i do tego gorąco i computer ogranicza moc bo za mało powietrza??? hak montowany oryginalnie.
podpowiedzcie czy to wina paliwa, czy gorąco źle wpływa na nasze shariki.