Witam.
Nie chodzi o samo doładowanie, w 008 widać, że w aucie była próba podniesienia osiągów, którą kolega już wcześniej się chwalił, bo dawki paliwa są bardzo podniesione i co prawda zależność jest zachowana czyli grupa czwarta większa od trzeciej ale mniejsza od drugiej ale już same różnice między nimi, zwłaszcza czwarta, a druga mogłyby być lepsze i teraz w odniesieniu do 003 widać, że przepływka zaczyna ciąć w dole potem regularnie ma tak, że idzie do góry, lekko w dół i nagłe cięcie i znów od nowa, przy 3 tyś. niestety kończą się log-i i nie widzimy co dalej i czy te cięcie do około 500 się utrzyma, a nie powinno, czy pójdzie w górę. Dlatego pisałem, że generalnie jest dobrze ale nie jest idealnie ale na tuningach się nie znam więc nie wiem czy to norma czy nie, natomiast są to zaburzenia, które mogą powodować "problemy z pełną mocą". Na moje wygląda tak, jakby dawka paliwa była przekombinowana, większe turbo ma to skompensować, a przepływka nie wie co ma z tym zrobić . Dlatego nawet nie proponowałem aby kolega zrobił nowe log-i bo ja i tak nie rozstrzygnę jego problemu bo nie wiem czy np. cięcie przepływki po 3tyś. to błąd mapy czy np. drobna nieszczelność.
Pozdrawiam
Nie chodzi o samo doładowanie, w 008 widać, że w aucie była próba podniesienia osiągów, którą kolega już wcześniej się chwalił, bo dawki paliwa są bardzo podniesione i co prawda zależność jest zachowana czyli grupa czwarta większa od trzeciej ale mniejsza od drugiej ale już same różnice między nimi, zwłaszcza czwarta, a druga mogłyby być lepsze i teraz w odniesieniu do 003 widać, że przepływka zaczyna ciąć w dole potem regularnie ma tak, że idzie do góry, lekko w dół i nagłe cięcie i znów od nowa, przy 3 tyś. niestety kończą się log-i i nie widzimy co dalej i czy te cięcie do około 500 się utrzyma, a nie powinno, czy pójdzie w górę. Dlatego pisałem, że generalnie jest dobrze ale nie jest idealnie ale na tuningach się nie znam więc nie wiem czy to norma czy nie, natomiast są to zaburzenia, które mogą powodować "problemy z pełną mocą". Na moje wygląda tak, jakby dawka paliwa była przekombinowana, większe turbo ma to skompensować, a przepływka nie wie co ma z tym zrobić . Dlatego nawet nie proponowałem aby kolega zrobił nowe log-i bo ja i tak nie rozstrzygnę jego problemu bo nie wiem czy np. cięcie przepływki po 3tyś. to błąd mapy czy np. drobna nieszczelność.
Pozdrawiam