Ocena wątku:
  • 18 głosów - średnia: 3.72
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TDI - brak mocy
#81
Słuchaj, to że ci sztanga się rusza to nie znaczy, że kierowniczki działają. Musisz zrobić logi i będzie widać. Ja miałem tak, że ten wieniec co steruje kierowniczkami ukręcił się na osi. Grucha działa, samochód nie jedzie Tongue Sekunda działania migomatu rozwiązała problem do dnia dzisiejszego.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz




#82
Witam. Czy gumowy waz nad egr ten z zalozonym odbojem moze byc winienn slabego przyspieszenia? Jest przetarty w jednym miejscu i zastanawiam sie czy ta nieszczelnosc moze powodowac slabe przyspieszenie. Dodam ze mam odlaczony egr (wezyk zaslepiony srubka).


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#83
Ten waz idzie do chlodniczki spalin a w nim plyn chlodzacy. Wiec to nie on. Sprawdz czy egr masz domkniety. Bo srubka zaslepione to nie mowione ze jest zamkniety. A jak koledzy napisza zrob logi Smile od kiedy zauwazyles to slabsze przyspieszenie?
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
#84
Slabsze przyspieszenie zauwazylem tydzien wczesniej. Egr mam odlaczony z pol roku. Waz do IC podczas przegazowki twardnieje. Gruszka przy turbo nie jest zatarta (porusza sie). Czyscilem do tego przeplywke. Podejzewam jeszcze turbo, ale zaden blad o przeladowaniu czy niedoladowaniu nie wyskakuje.
Odpowiedz
#85
Zrob logi. A przeplywke czysciles przed czy po objawach. Ale to wrozenie. Logi i sie wszystko wyjasni
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
#86
Przepływke czyściłem przed objawami srodkiem do czyszczenia gaźników. Jakich grup zrobic logi?
Odpowiedz




#87
003 i 011
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#88
Witam ! Czytałem poprzednie posty i kurcze nie znlazłem konkretnie tego co meczy maja Alhambre. Otóż posiadam ją od około 2 miesiecy cały czas wszystko było cacy . Pare dni temu pojechałem do Opola ( smigała az miło ) zgasiłem ja i po jakis 2 godzinach odpaliłem na nowo aby spowrotem wrócic do Poznania i na 5 biegu przy 2,5 tys obrotów poczułem taki jakby spadek mocy i doszła tylko do 3 tys i dalej nie chciał . Ogólnie przyspieszalała ale opornie w porównaniu do tgeo co byo przedtem .

teraz jest tak ze czuc ze chodzi słabiej , natomiast na 2,3 biegu kreci sie prawie do 4 tys na 4 dochodzi do 3,5 a na 5 biegu juz tylko do 3 tys

co jej moze dolegac . dodam ze poraz pierwszy jej to sie stało na rozgrzanym silniku .
SEAT ALHAMBRA 00" 1.9TDI
Odpowiedz
#89
Witam,

Mam problem ze swoim szarikiem.
Miałem rozwaloną UPG, samochód nawet z tą przypadłością jechał z max prędkością 192kmh, że się gotował potem dwie godziny to inna sprawa.
Oddałem do naprawy, okazało się, że rozwalona głowica, panewki itp. zrobiłem więc remont całego silnika i od tej pory się zaczęło. Pędkość max 164kmh, dużo większe zurzycie paliwa, było 7-8l/100km a teraz 12-13l/ 100km i nie ważne czy w mieście czy po trasie. Dodatkowo brał olej. W między czasie zaczęła świrować turbina więc poszła do regeneracji, niestety nic to nie dało. Jeszcze zauwarzyłem , że jak silnik jest nagrzany i wyciągnę bagnet to pluje olejem i leci biały dymek. W między czasie silnik był ponownie rozebrany, wymieniona znowu uszczelka i znowu d.... znaczy tyle lepiej że nie bierze oleju, przynajmniej na razie. Myślałem że może przepływomierz, wymieniłem na nowy i nic, kabelki są dobre zasilanie 12V, sterowanie 5V, parametry wskazują raczej że przepływka działa, na starej i nowej wskazania są prawie takie same tzn. w bloku nr.3 wartość oczekiwana przez sterownik i wartość powietrza dostarczanego zmieniają się tylko że nie są zbliżone do siebie, tak jak powinno być, różnica jest zawsze około 100mg/H. błędów innych nie ma, Czasem wyskakuje MAF ale to zawsze po zdjęciu wtyczki od przepływki. Do około 140kmh wydaje się że jest dobrze, zbiera się w miarę, potem jest jak by dziura, jak wciskam gaz to ostatnie 5 cm jest jak by puste.
Czasem wyskakuje błąd czujnika położenia wału, czy to może mieć coś wspólnego?, wydaje mi się że nie bo nie jest to zawsze.
Ktoś mił coś podobnego lub coś doradzi bo już mnie krew zalewa z tym autem.

   
Pozdrawiam.



Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Odpowiedz
#90
Zrob logi pozadnym sprzetem bo ten prymityw nadaje sie tylko na smietnik.
Naprawy robisz dokladnie tak jak sie nie powinno robic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SHARAN 1.9 AUY BRAK NAPIĘCIA NA WTYCZCE CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU pyton2009.95 0 335 04-06-2023, 15:04
Ostatni post: pyton2009.95
  1.9 tdi AFN brak mocy, logi edhar 5 1,702 21-03-2021, 13:54
Ostatni post: Bogos
  AUY - Brak przyspieszenia auto-muł Asz1986 2 1,498 11-05-2020, 02:21
Ostatni post: wesol
  Brak dogrzewacza/wymonotowanie, zawór obiegu płynu/zmiana obiegu jolantcha61 62 34,342 28-11-2018, 21:53
Ostatni post: wesz82
Sad 1.9 TDI 115KM - brak mocy przy niższych obrotach auto24auto 34 18,363 08-11-2018, 15:18
Ostatni post: rysiekr
  1,9 TDI - 101KM szarpie na luzie, w trakcie jazdy i brak mocy marecki_name 9 3,686 17-05-2018, 10:07
Ostatni post: marecki_name
  Brak mocy po wymianie rozrządu alilee 50 38,971 21-10-2017, 11:06
Ostatni post: mamwi
  Szarpnięcia, przydławienie mocy 2.0tdi danygo 9 7,859 22-04-2017, 21:15
Ostatni post: krokodyl901
  Pomoc brak mocy, lokalizacja wezyka 1.9 tdi xoxo 8 4,224 09-01-2017, 21:24
Ostatni post: PabloLG
  Brak kontrolki rezerwy misiek19812 7 3,809 19-07-2016, 12:31
Ostatni post: andrew7800

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości