Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dawka wtrysku
#21
No właśnie nie wie więc podaje tyle samo paliwa co na mniejszych wtryskach.
Cogito ergo sum
Odpowiedz




#22
Mysli ze podaje tyle samo a w rzeczywistosci jest duzo wiecej podawane. Teorerycznie myslac powinny wzrosnac obroty jalowe ale ECM ustala je na wyznaczonym poziomie czyli tak jak ma zapisane np na 890 albo na 910 wiec nawet sie nie "dziwi" ze jakby musi mniej podlac by utryzmac je na zadanych obrotach. Krotko mowiac wiekszymi otowrkami odblokowujesz tzw wąskie gardło i paliwo mose byc podane w wiekszej ilosci. COs podobnego robi tuner z tym ze ma pelna kontrole i moze sobie wybrac gdzie wiecej i ile wiecje paliwa w jakim zakresie w jakich warunkach, przy jakim obciazeniu itd itd. Moze nawet ustawic zaleznie od temperatury czy to paliwa czy to plynu chlodzacego, Co sobie kto życzy. Nawet w nowszych jednostkach jest tak ze niski poziom paliwa w nbaku powoduje ograniczenie mocy by oszczedzac i tak juz niewielka ilosc paliwa. Tuner ma nieograniczony wachlarz mozliwosci. Wydajniesze wtryski to duzo paliwa z dolu i duzo w gornych obrotach przy konkretnym tuningu czyli wymianie wtryskow i chipowaniu tuner robi tak ze z dolu wlasnie zdejmuje ilosc paliwa a w gornych rejestrach dodaje. Oszczedza tym samym sprzeglo no i auto nei zostwia malego batorego za sobą przy ruszaniu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#23
Podziękował za tę wypowiedź.
Cogito ergo sum
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kat wtrysku silnik ASZ peters 9 8,509 09-12-2015, 07:43
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości