Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fusy z kawy w zbiorniczku
#1
Po odkręceniu korka zauważyłem,że w płynie pływa coś co wygląda jak fusy z kawy.Osadziło się też trochę na korku,wygląda to dosłownie jak by ktoś wylał fusy z kawy do układu.Nie jest to za bardzo śliskie zapachu teź raczej nie ma trochę się lepi.Nie wygląda to na olej,zresztą olej to ja mam brązowy.Płyn nie zmuenił koloru,jest różowy.Kilka razy przy mocniejszym wyprzedzaniu delikatnie skoczyła temp wody ostatnio.Może to być zabrudzona chłodnica????Dodam,że mam nagrzewnice walniętą ale to chyba nie ma znaczenia raczej.
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATICBig Grin
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSISmile
Odpowiedz




#2
To nie zabrudzona chłodnica, tylko walnięta uszczelka pod głowicą.
Jaki dokładnie to to ma kolor?
Odpowiedz
#3
Czarny jak smoła.
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATICBig Grin
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSISmile
Odpowiedz
#4
Uszczelka pod glowica
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
A nie bedzie to raczej chłodnica oleju popuszczała???
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATICBig Grin
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSISmile
Odpowiedz
#6
Uszczelka pod głowicą puszcza olej do płynu
seat alhambra 1,8T
Odpowiedz




#7
Moj kolega uszczelnial chlodnice kawa w trasie ale jesli posiadasz dluzej ten samochod i kawy do ukladu nie wsypales (zreszta kawa w ukladzie pachnie) to pewnikiem jest to cos co pochodzi z silnika. Wyglada na UPG.
Odpowiedz
#8
Żeby nie było wtopy to możesz zmostkowac węże wodne przy tej chlodniczce i obserwować. Z tym że mało jest przypadków padania tego elementu natomiast padanie upg to standard. Ciśnienie w układzie świadczy o upg.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
No niestety dla mnie okazało się że albo upg albo głowica.Dzisiaj mechanicy wzieli się do roboty.Mam nadzieje,że wkońcu ktoś to zrobi porządnie bo to już 3 tego typu robota w ciągu 4 miesięcy.Czy to jest aż taka wielka sztuka???
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI
MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATICBig Grin
MB R129 500SL V12
Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSISmile
Odpowiedz
#10
spoko nie panikuj. Ja tam u siebie tez to przerabialem. w tune up dowiedzialem sie ze to taki standard w tych naszych [...]. Ponoc tez juz tam to przerabiaja od wielu juz lat i sporo tych sga z tym robili. Czemu w innych tdi PD w innej budzie to nie wystepuje tak czesto to najstarsi górale nie wiedza. Chodza sluchy ze prze dogrzewacz ze przez inna termike tej budy( chlodzenie) i takie tam rozne rozniaste teorie.
Ja u siebie nawet nei palnowalem glowicy bo po co porstowac powierzchnie ktora jest prosta?? Sprawdzilem linialem i byla okej to nie ruszalem. Uszczelka nowa plus sruby i w 190 zl sie zmiescilem z ta naprawą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości