Liczba postów: 166
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2011
Reputacja:
-1
Ja miałem też ten przypadek. Wynikał z tego, że jeden z gumowych ( czarny idący od filtra)węży na pompę miał delikatny luz, pomimo założonej oryginalnej metalowej zaciskowej opaski. Nie lało z niego ale objaw był taki, że w tym przeźroczystym wężu, gdy go w końcu odpaliłem co jakiś czas podczas pracy silnika pojawiało się powietrze. Zakupiłem opaske skręcaną za 1 zł ( słownie jeden złoty) założyłem i sharan gada od ręki. Mechaniory gadali, że pompa..., że jakiś czujnik..., przekaźnik od pompy..., nawet znalazłem sposób odpalania "na plaka". A tu takie gówienko.
Liczba postów: 265
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
Witam
Sprawdź przewody pomiędzy cewką przy stacyjce a kostką czy nie ma pęknięcia lub nadpalenia. Zobacz dokładnie cewkę i wtyczkę. Może też przydać się WD40.
pozdrawiam
Piszę poprawnie po Polsku.
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
U mnie po nocy 30 sekund krecenia rozrusznikiem po regeneracji... albo odpali albo nie, swiece sprawdzane, (choc 4 lata i przelot 250tys napewno) to mowili ze ok. Wie ktos gdzie ten czujnik dokladniej w auy? Nagadali mi jiz sie konczy silnik, traci kompresje, remonty glowicy i tak dalej, ktos pomoże?
Galaxy Ghia TDI TipTronic 02
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
oczewicie nigdy spadku kompresjinie mozna wykluczyc ale na to jest przeciez odpowiedni pomiar do wkonania i bedzie wiadomo czy sa przedmuchy na zaworach itp sprawy. JEdnakze przleoty po 500 czy nawet milion km dla diesla nie stanowia problemów. Mam tu na mysli oczewiscie ukald tlokowo korbowy i glowice. Co innego porblemy z osprzetem. Tu moze sie dziac wiele i przy milionie km jak i nawet przy 20 tys km czyli prawie nowym aucie. Dlatego raczej sklaniam sie do problemów z ukladem paliwowym czyli wtryski, pompa tandemowa, pompa elektryczna w baku, filtr paliwa i jego trójnik z oringami, oringi na pompowtryskach itp sprawy. Czujnik temperatury cieczy tez moze mieszac jesli ostro falszuje dane ale tu wystarczy odpiac wtyczke i ECM przechodzi na wartosc zastepcza umozliwiajacą odpalenie auta w najwiesze mrozy.
Jelsi zawory ci sie nie spotkaly z tlokami w jakiejs kolizji przy zerwaniu/przeskoczeniu rozrzadu to ja bym nie stawiał jak ci mechanicy na silnik(słupek) szrot. niepotrebnie tylko wydasz kase i tyle z tego bedzie.
Do tego proste testy cie przekonaja jak chocby podawanie przy tej probie odpalania w dolot samostartów, plaka a nawet samego gazu LPG bo na tym tez ladnie odpala silnik dieslowski. Jesli bedzi egadal silnik jak bedziesz podawal paliwo w dolot to juz jestem swiecie przekonany ze ci mechanicy nie znaja sie na swojej robocie i słupek masz dobry.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
21-02-2015, 00:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2015, 00:06 przez mykmykmyk.)
Mozliwe ze przskoczyl pasek i normalnie jeżdżę? Gdzie jest ten czujnik?
Galaxy Ghia TDI TipTronic 02