07-02-2015, 10:06
Tu chodziło o napinacz paska rozrządu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Głośna praca silnika AUY
|
07-02-2015, 10:06
Tu chodziło o napinacz paska rozrządu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
07-02-2015, 15:17
Pomijając fakt głośnej pracy przy obciążeniu alternatora to sama głośna praca silnika może być spowodowana zaślepieniem EGR ja tak miałem stał się głośniejszy i sztywniejszy, może przy tych remontach zaślepili EGR skoro piszesz że od tamtej pory jakby głośniej chodzi.
VW SHARAN 1,9 TDI 115KM AUY 2003 r.
(07-02-2015, 09:43)mirekm71 napisał(a):Film jest nowy a rozrząd wymiałem 10 tysięcy temu a żeby nie by gosłowny to prosze(06-02-2015, 15:47)tyger napisał(a): A co to jest że w 44 sekundzie głośniej zaczyna pracowac podczas włączania przedniej szyby. Co tak zmienia prace alternator czy któreś z kołek (07-02-2015, 15:17)Krzysku napisał(a): Pomijając fakt głośnej pracy przy obciążeniu alternatora to sama głośna praca silnika może być spowodowana zaślepieniem EGR ja tak miałem stał się głośniejszy i sztywniejszy, może przy tych remontach zaślepili EGR skoro piszesz że od tamtej pory jakby głośniej chodzi.Ja z kolegą robiłem to wiem że mój EGR nie jest zaślepiony (07-02-2015, 09:43)mirekm71 napisał(a):To nie jest moje widzimisię. Z uwagi że na wakacje jadę do Chorwacji i zamierzam w dwa tygodnie wysokich temperaturach i terenie górzystym przejechać 4 tyś kilometrów to muszę mieć wszystko sprawne. Na pewno alternator musi by sprawny bo jak się klimę załączy przy nagrzanym aucie to alternator będzie na maksa obciążony. W tamtym roku wracałem z Chorwacji i w Austrii w Alpach puściła obejma przegubu wewnętrznego. Skutkiem tego było że smar rozbryzgał się z pod gumy i i nie mając smarowania na przegubie z sercem na ramieniu wróciłem.(06-02-2015, 15:47)tyger napisał(a): A co to jest że w 44 sekundzie głośniej zaczyna pracowac podczas włączania przedniej szyby. Co tak zmienia prace alternator czy któreś z kołek
08-02-2015, 01:35
Do wakacji jeszcze kawal czasu a jak cos ma sie rozpasc to sie rozpadnie Ale sharan to taka bestia, ze przewaznie dojezdza do celu. 5 tys to ja robie miesiecznie w kolko komina nawet na zepsutym przegubie, wykanczajacym sie frezie i kilku innych "awariach"
Grzana szyba pobiera bardzo duzo pradu (pewnie dlatego mozna ja wlaczyc tylko przy uruchomionym silniku) wiec chyba ma prawo szumiec troche glosniej
08-02-2015, 06:17
Grzane szyby, lustetka, fotele, startujący dogrzewacz ciągną prąd jak bułgarska grzybiarka ciągnie... ...do lasu Niestety, ale koszty wyprodukowania prądu są znaczne. Odbija się to nawet na spalaniu a nie tylko na kulturze pracy silnika.
Wracając do tematu to sprawdź jeszcze stan akumulatora. U mnie po podmiance silnik pracował ciszej- mniej prądu musiał wytwarzać na startującą elektrykę.
13-02-2015, 00:47
Ford Transit wyjeżdżał z fabryki i klekotał a potem robił 2 miliony.Wrzuć na luz kolo
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM AUY 2001
Vw Passat B7 2.0 TDI MB W220 400CDI Było by pięknie gdyby nie AIRMATIC MB R129 500SL V12 Skoda Roomster piekielnie mocne 1.2TSI
19-02-2015, 09:45
No dokładnie. Mój transporter już ma 380 tys. I to w standardowej wersji. Wydaje mi się, że niewielka inwestycja znacznie powiększy komfort jazdy, bez drogich wstawek.
15-09-2015, 13:07
Witam, dołączę się do tematu głośnej pracy... Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Alhambry 2002 AUY, auto od zakupu dość dziwnie się zachowywało, brak błędów, a na zimnym silniku pełna moc, czuć kiedy turbo zaczyna dawać moc, po rozgrzaniu silnika już nie jest tak optymistycznie. W zakresie 2200- 3000 rpm jak by nie było turbiny i przyśpieszenie jest niejednostajne, dodatkowo nie ma specjalnie odczuwalnej różnicy kiedy pedał gazu jest wciśnięty lekko, do podłogi czy w innym położeniu... Po 3 dniach od zakupu wstawiłem wózek do fachowców, nie dowiedziałem sie niczego, a po wyjeździe z warsztatu auto zaczęło chodzić znacznie głośniej, konkretnie jakby wyjąć obudowę fitra powietrza będzie podobny efekt... Pomyślalem sobie że może mechanior przypadkowo zsunął gdzieś rurę od powietrza, od turbo (bo i wtedy również w kabinie słychać szum turbiny)
Dziś rano również było głośno, a po przejechaniu ok 40 km i przestygnięciu silnika przez 15 min ucichło... Wstawiłem do warsztatu i kłopot głośności powrócił... szukają gmerają... nic nie wiedzą... Miał ktoś podobny przypadek?
15-09-2015, 21:48
hmmm jakby to napisać ten typ chyba tak ma u mnie najciszej jest przy 90km/h w miare przyspieszania hałas rośnie. Sprzedaj go i kup benzyne na postoju cichutko ale przy jezdzie tak samo hałasuje
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|