Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co myślicie o tym interfejsie
#31
Moje pytanie brzmi czy mogę i jak vcds lite
1.czy mogę zmienić kod licznika
2.wyłączyć poduszke pasarzera
3.kasować inspekcje
4.W alhambra 1.9tdi 90km wykrył błąd czujnik temperatury paliwa i nie mogę skasować bo błąd nadal wywala dodam że reszte błędów skasowane
Mam ten program i sprawdziłem pompowtryski przepływomierz
Turbo
Jak chciałem wejść w test zegarów to błąd
Polski vag fiksuje gdzie dane auta pisze jakeś kreski kwadraty i znaki zapytania



Jeszcze jedno da mi ktoś instrukcję jak zrobić tego vaga domowej roboty na tych rezystorach czy czymś mam dużo czsu to bym sobie zrobił
Odpowiedz




#32
Tak mozna. Bylo na forum co i jak. Nie jest to trudne. Znajdziesz nawet grzebiac po omacku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#33
Wytłumacz mi jak zrobić ten vag domowej roboty i jak zmienić kod licznika vcds lite ico myślicie o scantool

Odpowiedz
#34
W moim kablu nie ma przełącznika a do pinów od płytki idą tylko cztery kable da się to przerobić jakoś żeby łączyło się ze wszystkim ?
Odpowiedz
#35
Zrobienie kabelka na maxie 232 to nie problem koszt max 10zł,tylko problem się pojawia czy posiadasz port rs232 w lapku,bo w kompie na bank będzie,ale wątpie żebyś latał z pc i monitorem to auta,jak chcesz to mogę podesłac sprawdzony schemat.
Co do przerobienia tego niebieskiego vak kkl potrzebny jest taki przełącznik
http://allegro.pl/przelacznik-dip-switch...16640.html
z jednej strony łączysz razem cztery piny w szeregu i podłanczasz do lini K z płytki,pozostałe pojedynczo lutujesz pod piny we wtyczce OBD2 jakie chcesz miec,czyli pozycja 1 pod pin 7 (silnik) itd... tym fesjem ogarniałem ople i volvo v40 1.9td tylko mogłem się połączyc z nadwoziem bo z silnikiem nie zagadał i nie zagada.
Odpowiedz
#36
To jak możesz to podeślij ten schemat na dawid7252@gmail.com
Mogę użyć http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-p...95394.html i nie będzie problemu jeszcze jedno tego interfejsu nie da się zrobić na USB i jak możesz to napisz jak połączyć te kable w tym niebieskim vagu

Jeszcze jedno tym kablem co ja mam to mogę diagnozować ople i fiat'y i co piszesz że ogarnołeś te ople i volvo v40 1.9td to na przerobionym czy nie i czy tym nie przerobionym połączę się z klimą airbag i licznikiem żeby zmienić kod
Odpowiedz




#37
[Obrazek: min_e36c46708904a8ab7fb2efa10b005.gif]

Taki fejsik zlutowac nawet na pająka i podpiac pod kompa z wyjsciem COM i mozna sobie diagnozowac i opelki i fiaty i vagi i chyba jeszcze cos. Oczewiscie w vagu na pelnej wersji programu vag com i vcds lite mozna sobie zmieniac kodowania itd. Mam taki fejsik awaryjnie gdzies w domu. Mam tez taki przedłuzacz z wtyczkami COM gdzies o dlugosci 10 metrów i sobie wypuszczam kabelek z pokoju ze stacjonara i dlubie sobie co tam sobie chce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#38
z kablem kkl robisz tak http://forum.autokacik.pl/files/283528303-152_gora.jpg co do pinów to już zależy jakie auta chcesz diagnozowac.
Co do tego z rs232 to robilem taki i jest sprawdzony http://slacklist.olek.waw.pl/smietnik/OBD2/#samochody
robiłem go na płytce pcb uniwersalnej,bo nie chciało mi się trawic płytki,najprostszy sposób to rozmieszczasz elementy na płytkę i na spodniej stronie lutujesz według wzoru bądz schematu,jak chcesz trawic płytkę to pamiętaj że przy wydruku musisz włączyc opcje MIRROR lustrzane odbicie.
Odpowiedz
#39
tak te na maxie tez robilem kiedys. Ten na tranzystorach dziala dokldnie tka samo jak ten na maxie. Nic nei lepiej ani nie gorzej. Przelotke mam tez taką z usb na COM chyba pacifika i tez trybi i na z vagami. Owszem na lusb na liczniku wyskakuja krzaki jakies dziwne znaki itd i nie lacyz sie z dogrzewaczem i czyms tam jeszcze ale to tak maja te kable. Zeby dzialao z licnzikiem i dogrzewaczem to trzeba najpewniej brac vcds'a i umnie na tym smiga dobrze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#40
czytałem opini innych urzytkowników właśnie na temat tych przejściówek konwerterów com na usb i więkrzośc miała problemy,lepiej zrobic tak jak pisałeś wesol 10m kabla i przez okno,bądz dorwac jakiegoś leciwego notebooka z portem com.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości