Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
21-01-2015, 23:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2015, 23:19 przez daneczek76.)
Niechce sie sprzeczac ale ja w ARL silniku tez widziałem pompki BE.
Co do btb dla mnie jest to ASZ z bardziej dmuchajaca turbiną i innymi pompkami.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
w ARL nigdy w zyciu nie goscily pompki 073 BE. Ba nawet na takich pompkach silnik by kulał i daleko by bylo do serii.
BTB dmucha 1.36 bara ASZ dmucha 1.34 bara. To prawie tyle samo. Teraz zobacz ile dmucha ARL. Mapa podlania paliwem tez nie jest rewelacyjna. Zreszta zdrowy ASZ tez nie ma 131 koni tylko 140 do 145 koni. Czego raczej nie mozna powiedziec o btb by mial wiecej jak to co podaje fabryka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
22-01-2015, 00:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2015, 00:32 przez daneczek76.)
Co byśmy nie robili ot wyjasnie sprawdziłem tobie kolego :
ARL pracuje na 1,5bara , Turbo VA w ASZ/BLT dmucha na 1,3-1,35 bara poza BTB gdzie w nim turbo dmucha 1,4-1,45bara.
Zdrowa serja BTB ma mniejszy bonus ale widziałem dwie na rolkach i miał +\-10 KM wiecej.
Co do pompek BE widziałem na 100 procenf w Seacie.
A dla ciekawskich Tdi 160KM BPX/BUK dnucha na 1,55bara.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mija sie to z prawdą. Nie ma czegos takiego ze dmucha 1.4-1.45, To juz jest za duza rozbieżnosc. Przy robieniu programu podnosi sie cisneinie o 0.1 bara. BTB ma zadane w mapach 2356 mBar czyli jak wół 1.35 bara.
Oto logi kolegi z forum:
http://vaglog.pl/log_180522.html
ASZ ma zadane cos kolo 2340 mBarów ale moge sprawdzic ile dokladnie jest w mapach. W ARL wystepowaly dwa rodzaje pompek- tylko AL i BX i zadne inne nie pasuja bez dlubania w sofcie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
witam jestem juz po wizycie u mechanika
wymienilem pompki na AL i auto smiga jak szalone!!! nie obylo sie bez ingerencji w soft. teraz spalanie na postoju wynosi 0,7l a na krotkich trasach ok 7l. niestety nie zdazylem wymienic termostatu... w niedziele pierwszy konkretny test 700km i zobaczymy jak wyjdzie ( mam nadzieje ze pozytywnie) jak podmnienie termostat to zapodam jeszcze raz logi...
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
23-01-2015, 22:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2015, 22:39 przez daneczek76.)
tsitko cieszę sie twoim szczęściem aby auto śmigało bez awaryjnie.
A ingerencja w soft tylko kosmetyka w związku z pompkami czy też podniesienie mocy?
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
29-03-2015, 01:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2015, 01:14 przez tsitko.)
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
odczyty z kompa to sobei daruj po wymianie pompek. Jakbys wymienil na jakies pompki +80% czy +120% to by na kompie bylo z epali na jalowych cos kolo 0.3 litra a na trasie moze 4 litry. Po samy sofcie sie rozjezdzają wskazania a jak sie jeszcze wymienia pompki na wydajniejsze to juz calkiem.
Kto ci robił soft bo nic nie podajesz, shamowane auta było??
Jedna pompka widac w logach hamuje znacznie no i druga musi za to poganiać bardziej. Silnik pryz porannym odpaleniu nie "pokulewa" troche?? Nie ma jakichś drgawek lekkich??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
soft był robiony przez TMW electronic z Rybnika. Na razie sam wgrywałem soft i muszę tam jeszcze kiedyś podjechać na hamownie ale kiepsko u mnie z czasem. Powiem tak że przy porannym odpalaniu jak temp. była poniżej 0 troszkę twardo chodzi ale później już normalnie ale nie ma tragedii porównywalnie do mojego ASZ. Na razie wszystko hula i jestem zadowolony zrobiłem już chyba z 8000km od wymiany pompek. Co do spalania na kompie to było tak że jak wymieniłem pompki i był oryginalny soft to spalanie na jałowym było właśnie 0,2-0,3l i auto kulało tak jakby brakowało paliwa teraz jest 0,7-0,8 a spalanie mniej więcej zgadza się z kompa z realny różnica jest nie kiedy 0,2l /100km.
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
troszke dygniete doladowanie ale co tam jeszcze porobione to nie wiem. Niedalego masz Cinsoft oraz CTR i sa sprawdzone a tej firmy nie znam. Ale ciekawe co tam wyszło. Napewno te korekcje na plus i na minus po poltora nie sa niczym dobrym. Nie wiem skad masz pompki AL ale powiem to co uslyszalem od kilku tunerów: "nie ma juz zdrowych pompek AL w uzywce". za stare auta juz sa te golfy 4, paski B5 itd by zdorwe pompki dalo sie jeszcze wyhaczyć. Trzeba pompki miec zdrowe przede wszystkim i oddac do zrobienia na wieksza moc do jakiejs dobrej firmy zajmujacej sie dlubaniem w pompkach. mam sporo informacji o pompkach ale caly czas sie waham co gdzie i jak i za ile. Powiem szczerze wczesniej wygladalo to bardziej kolorowo a teraz trozke sprawa pompek nieco przybladla w moich oczach. Nie jest tak różowo jesli chodzi o sprawna regeneracje tego elementu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.