Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
ustawialem dzisiaj ten kat synchronizacji... im bardziej usawialem na "-" to dawka paliwa na biegu jałowym rosla i automatycznie spalanie na postoju. im bardziej ustwilem kat na plusie np +7 to dawka malała i spalanie na postoju spadało do 0,6-0,7 l/h. ostatecznie ustawiłem kat na +2,2 i spalanie teraz wynosi 0,8l/h. zrobilem tez logi co o tym sadzicie??
Grupa 001:
http://vaglog.pl/log_200228.html
Grupa 004:
http://vaglog.pl/log_200229.html
Grupa 013:
http://vaglog.pl/log_200230.html
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Ustaw to na plus,minus 0,0 /0,5 i wtedy szukaj przyczyny te 2.2 a nawet 3,3 jak widać w logach to za dużo.Nie odskakuj od normy bo sie pogubisz.
Liczba postów: 206
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
16-01-2015, 01:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2015, 02:10 przez Gizio1625.)
Faktycznie na 2,2-3,3 dawka paliwa na biegu jałowym spadła z 8mg/suw na 6mg/suw. Pompo-wtryski też ładniej pracują ale to pewnie przez bardziej nagrzany silnik. Jak się jeździ na takim ustawieniu? Bo przy tak opóźnionej synchronizacji powinien kiepsko wkręcać się na obroty.
Sprawdzałeś na około 0,6? Tu kolega ma tak ustawione w BTB i ma niecałe 4mg/suw
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=6151
Dogrzewacz i termostat sprawny bo trzy razy robiłeś logi i zawsze temperatura poniżej 80 stopni.
ALHAMBRA Sport 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
sprawdzałem na ok +1 i wtedy dawki były wieksze. pojezdze teraz przez weekend i zobacze. rozmawiałem z moim mechanikiem i po niedzieli podjadę sprawdzić ustawienie pompek z tego co czytałem to w BTB powinny być na 180. Co do temp. to sam się zastanawiam czy nie wymienić termostatu bo za każdym razem ( no oprócz tych pierwszych logów) auto było doobrze rozgrzane i na desce zawsze było 90 chociaż po krótkim postoju spadało a dogrzewacz mam sprawny.
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Tak. Moment zderzeniowy ma być BTB 180stopni ,ale nie wierze aby ci spalanie spadło do oczekiwanego. A jak czujniki temp?. Sprawdzałeś??????
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
czujniki dobre ale chyba termostat coś przepuszcza. w poniedziałek jade do mechanika sprawdzi naciąg paska i to ustawienie pompek. napisze czy coś to dało... mam jeszcze pytanie czy można bez zmiany softu zmienić pompki na AL?? teraz ma BE
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 4
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
U mnie w BTB spalanie w mieście wynosi ok 8-9 litrów na trasie 7l Sprawdzałem już pod każdym względem i nic nie znalazłem Logów nie potrafię / nie mam sprzętu aby zrobić Spalanie na postoju 0,7l/h Sam szukam odpowiedzi dlaczego pali mi wiecej niż poprzednik o tych samych parametrach.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
(19-01-2015, 21:50)marcel napisał(a): U mnie w BTB spalanie w mieście wynosi ok 8-9 litrów na trasie 7l Sprawdzałem już pod każdym względem i nic nie znalazłem Logów nie potrafię / nie mam sprzętu aby zrobić Spalanie na postoju 0,7l/h Sam szukam odpowiedzi dlaczego pali mi wiecej niż poprzednik o tych samych parametrach.
Dla mnie takie spalanie to norma nie wiem czego tu szukać. 6,5 w trasi mój to spali ale jak 120 nie przekroczę.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
byłem dzisiaj u mechanika na regulacji pompek. Były rozregulowane od 150 do 380 stopni. mechanik ustawił wszystkie na 180 stopni. Silnik teraz pracuje równiej ale dawki na 13 bloku nie są za ciekawe pierwszy ma wartość -1,2 drugi i trzeci ok -0,4; -0,6 a czwarty +2.06. nie ciekawie wyglądają teraz te pompki. jutro mechanik bedzie coś organizował na podmianę zobaczymy co z tego wyjdzie
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie ma opcji bys cokolwiek poczuł przy roznicy okolo 200 stopni. Poprostu nie wiesz do czego sluzy ta regulacja.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.