10-08-2015, 13:34
Auto jest sprowadzone z Belgi i wymiany oleju były co 30tyś km, teraz interwał jest ustawiony co 15 tyś km. Mam tego sharana od 1,5 miesiąca i zrobiłem nim 7tyś km, teraz auto ma przebieg 140 tyś km. Musiałem w zeszłym tygodniu niestety wymienić EGR z Chłodnicą spalin (taka przypadłość tego EGR-u). Auto działało normalnie, ale co jakiś czas wywalał błąd P0403 (n18). Kosz spory, ale problem zniknął.
Olej kontroluje od początku i na razie nic nie dolałem, jak na te gabaryty auto całkiem ładnie się zbiera, przy większych prędkościach jest gorzej.
Nie chcę chipować na maxa, chcę po prostu podnieść trochę osiągi, ale nic na siłę, zależy mi na trwałości podzespołów i osprzętu.
Olej kontroluje od początku i na razie nic nie dolałem, jak na te gabaryty auto całkiem ładnie się zbiera, przy większych prędkościach jest gorzej.
Nie chcę chipować na maxa, chcę po prostu podnieść trochę osiągi, ale nic na siłę, zależy mi na trwałości podzespołów i osprzętu.