Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To dwa osobne pojecia. Dawka to dawka to ilosc paliwa a kąt wtrysku to z jakim wyprzedzeniem przed GMP jest podane paliwo. Wyprzedzenie ustawiasz kompem softowo albo przez przestawienie kola na pompie lub calej pompy. Dawka to albo na nastawniku ( to troszke inna spraw w zasadzie bo tym sie nie zwieksza dawki tak naprawde do konca) lub zwiekszenei dawki tez w sofcie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
no nie tylko ale tak najlepiej. W PD zwieksza sie dawke paliwa oraz mozna wydluzyc czas wtrysku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
czesc pompe vp37 w motorze 1z mozeesz przestawic ustawiajac kat wtrysku czyli zeby wachał sie w vagu miedzy 49-51 wtedy bedeziesz miał idealny kat ,robi sie to samą pompą,a dawke sie zwieksza nastawnikiem lub zmiejsza fabrycznie w sharanie z silnikiem 1z jes 3,6 mg ja kiedys miałem ustawione na 2,2 latał jak wsciekły
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
caly silnik wymieniles czy sam slupek. Głowica byla ruszana, przekladana itp??Jak reszta- wtryski zostaly od tego starego czy juz z nowym slupkiem wlecialy??Wiecej danych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.