Liczba postów: 68
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
01-01-2015, 21:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2015, 15:41 przez smok_wawelski.)
Mam sharana z 2001r 1.9 tdi 115r i po odpaleniu i przejechaniu kawałka drogi webasto odpala i chciał bym zrobić je włączać ręcznie.Mam seata alhambre 1.9 tdi 90km z 1996r i tam zrobiłem ręczne włączanie . W seacie czujnik był w podszybiu a w sharanie nie ma
Liczba postów: 667
Liczba wątków: 15
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
1
u mnie w sharanie lift jest na podszybiu
Liczba postów: 667
Liczba wątków: 15
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
1
tak u mnie zaczepiony jest na mechanizmie wycieraczek
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
U mnie był tak jak kolega napisał przy mechanizmie wycieraczek ale był. Teraz jest przerobione na włącznik on/off.
VW SHARAN 1.9TDI 4Motion 2001r
Piszę do was z telefonu,
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Przy jakiej temperaturze wyłącza wam się webasto bo moje to grzeje jak szalone 90 stopnie i dalej grzeje
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
90 stopni masz na czujniku przy silniku. Piec ma swój czujnik temperatury (a nawet dwa) i sam sobie ją określa. Do pieca prowadzą dość długie rurki, nieizolowane, dlatego jest spadek temperatury płynu, faktyczna temperatura na piecu jest niższa. Dodatkowo obieg płynu jest taki, że pierwsza jest tylna nagrzewnica, a dopiero potem piec. Chyba że przerabiałeś na postojowe i zmieniłeś kierunek obiegu
Jak ocieplisz rurki to straty będą mniejsze.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
O ile pamiętam to przy 80 przechodzi na mniejszą moc a wyłącza się przy 85st.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
(03-01-2015, 21:04)mamwi napisał(a): 90 stopni masz na czujniku przy silniku. Piec ma swój czujnik temperatury (a nawet dwa) i sam sobie ją określa. Do pieca prowadzą dość długie rurki, nieizolowane, dlatego jest spadek temperatury płynu, faktyczna temperatura na piecu jest niższa. Dodatkowo obieg płynu jest taki, że pierwsza jest tylna nagrzewnica, a dopiero potem piec. Chyba że przerabiałeś na postojowe i zmieniłeś kierunek obiegu Jak ocieplisz rurki to straty będą mniejsze.
Nie wolno zmieniać kierunku przepływu cieczy przez piec, Wymiennik ciepła w piecu jest stożkowy i zmana kierunku płynu spowoduje powstanie pęcherza powietrza, a to grozi wypaleniem dziury, lub pęknięciem aluminiowego korpusu i rozszczenieniem pieca.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
E tam, wydawało mi się że jest walcowa. U mnie chodzi tak już dwie zimy i nic się nie dzieje.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)