Liczba postów: 7
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
26-12-2014, 22:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2014, 23:38 przez smok_wawelski.)
witam !mam problem z dogrzewaczem nie dziala pompka wymieniona , swieca rowniez , brak komunikacji z vagiem i pytanie prosze o rozpiske jak podlaczyc dogrzewacz na stole pod vaga plus z masa mam ale diagnostyka jest jeden kabel a znowu na wyjsciu z kabla linia k i l nie wiem ktora podlaczyc pod diagnostyke zeby na stole skasowac bledy! pozdrawiam i licze na pomoc galaxy 2000 rok po lifice mam tylko dogrzewacz
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Na górze masz szukajkę. Znajdź oznaczenie pieca: DxWZ i wpisz ją w wyszukiwarkę
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
28-12-2014, 01:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2014, 01:21 przez daneczek76.)
Kolego musisz znac typ pieca a jak juz znasz to szukaj tematów
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ight=d5wz . Sa w nich schematy do piecòw.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Witam panowie mam problem z moim dogrzewaczemi,po minucie po uruchomieniu silnika słychać jak pompka zaczyna podawać paliwo i zaczyna startowac wirnik lecz po chwili zwalnia obroty a z tłumika cieknie paliwo i za chwile wszystko staje. VCDS nie pokazuje żadnego błedu. podejrzewam swiece.prosze o pomoc
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Dzięki! dmusek. Test robiłem VCDS-em i pompke załączyłem bez problemu wentylator sie tez obraca objaw ten sam co po zapaleniu samochodu-z tłumika wieje zimnym powietrzem,kapie paliwo piec nie grzeje i po chwili sie wyłączy.Nic na razie rozbiore i sprubuje ze swiecą a potem zobaczymy.Mam jeszcze jedno pytanie czy razem ze swiecą musze wymienić sitko? zapomniałem jeszcze dodac, ze dogrzewacz to model D5W Z.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
03-01-2015, 22:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2015, 23:03 przez dmusek.)
Jeśli masz całe sitko to nie, a jeśli dziurawe to można obrócić, ale w tym miejscu gdzie jest dziura, będzie się świeca prędzej przegrzewała i paliwo nie będzi dobrze rozprowadzone. Lepiej więc wymienić, bo obrócenie tylko doraźnie zlikwiduje problem dymienia. Koszt oryginału ok. 45zł, a robota jedna.