15-07-2018, 00:04
Witam.
Przecież w oryginale moduł centralnego zamka znajduje się pod fotelem kierowcy, w pierwszych wersjach, potem był zintegrowany z modułem centralnej elektryki więc jeśli masz jakiś osobny moduł koło bezpieczników tzn., że masz dokładany i nie zaprogramujesz pilota metodami, jak oryginał, no chyba, że masz centralny w module tylko źle to ująłeś, to po pierwsze, po drugie, to że kontrolka świeci na kluczyku oznacza tylko tyle, że styki zwierają ale nie wiemy z jakim "skutkiem", wystarczy że miedź na polu styku płytki drukowanej będzie wytarta i będzie powodowała przerwy w zasilaniu/zniekształcanie sygnału. Trzeba rozebrać kluczyk i przelutować/zalutować wszystko na nowo, to jest najczęstsza usterka.
Pozdrawiam
Przecież w oryginale moduł centralnego zamka znajduje się pod fotelem kierowcy, w pierwszych wersjach, potem był zintegrowany z modułem centralnej elektryki więc jeśli masz jakiś osobny moduł koło bezpieczników tzn., że masz dokładany i nie zaprogramujesz pilota metodami, jak oryginał, no chyba, że masz centralny w module tylko źle to ująłeś, to po pierwsze, po drugie, to że kontrolka świeci na kluczyku oznacza tylko tyle, że styki zwierają ale nie wiemy z jakim "skutkiem", wystarczy że miedź na polu styku płytki drukowanej będzie wytarta i będzie powodowała przerwy w zasilaniu/zniekształcanie sygnału. Trzeba rozebrać kluczyk i przelutować/zalutować wszystko na nowo, to jest najczęstsza usterka.
Pozdrawiam