Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kodowanie immobilizera za pomocą 2 kluczy
#1
Witam wszystkich forumowiczów.
posiadam wszystkie oryginalne kluczyki do Galaxy 1,9TDi (115) z 2000 r w nowej budzie. Plastikowy, normalny bez pilota CZ oraz 2 kluczyki z pilotem do CZ. Kluczyli z pilotami miały wyczerpane baterie, więc je wymieniłem i zestroiłem CZ wg wskazówek producenta. Ale wsiadam, przekęcam kluczyk w stacyjce i oto immobilizer odcina zapłon. Ok programuję immo wg wskazań producenta:
"Każdą z poniższych czynności wykonaj w
ciągu pięciu sekund.
1. Włóż pierwszy kluczyk do stacyjki i obróć do położenia II.
2. Obróć kluczyk z powrotem do położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki.
3. Włóż drugi kluczyk do stacyjki i obróć go do położenia II.
4. Obróć drugi kluczyk z powrotem do położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki - tryb kodowania kluczyków został włączony.
5. Jeżeli włożysz teraz do stacyjki kluczyk niezakodowany i obrócisz w położenie II w ciągu 10 sekund, zostanie on zakodowany.
6. Po zakończeniu procedury kodowania wyciągnij kluczyk ze stacyjki.
Poczekaj 5 sekund na włączenie układu. Jeżeli kodowanie nie zostanie zakończone pomyślnie, lampka kontrolna będzie błyskała po włączeniu zapłonu nowo zakodowanym kluczykiem, a silnik nie zostanie uruchomiony.
Powtórz kodowanie po odczekaniu 20 sekund z włączonym zapłonem
(kluczyk w położeniu II)."
Wykonałem wszystkie czynności już na różne sposoby, ale nic nie daje. Immobilizer dalej nie zakodowany.
I tu pytanie...
1) Czy może być sytuacja, że komputer w aucie ma zapełniona ilość pamięci dla kluczyków i niechce dalej ich przypisać?
2) Jeżeli tak, to czy "wymazywanie kodu kluczyka" przyniesie efekt zakodowania immo?
3) Czy jeżeli wymażę kody kluczyków to czy nie wymażę też kodów 2 kluczyków z wbudowanym immo? (producent w instrukcji pisze, że "Jeżeli proces wymazywania kodu zostanie zakończony pomyślnie,wszystkie pozostałe kluczyki, z wyjątkiem tych użytych do rozkodowania, nie mogą być użyte, dopóki nie zostaną ponownie zakodowane"

Liczę na Wasze sugestie...
Odpowiedz




#2
bylo juz o tym na forum.

Najprawdopodobniej zgubiles pastlke immo jak wymieniales te baterie. Zakodowac mozesz trzeci kluczyk jesli dwa masz sprawne ktorymi odpalasz auto. Jak juz ci nie odpala auta to tak jakbys nie mial juz tych dwoch kluczy odpalajacych wiec ta procedura nie przejdzie.
Szukaj pastylki immo tam gdzie rozbierales klucz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
    Aż rozebrałem kluczyki. Jak wymieniałem baterie, naprawdę ostrożnie to robiłem i nic mi z nich nie wypadło. Dołączam zdjęcia rozebranych kluczyków z pilotem CZ. Gdzie ta "pastylka" może się znajdować?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
W tej drugiej części gdzie grot jest.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Tu masz jak wygląda ta pestka i gdzie siedzi.

[Obrazek: 03d27fc768ce.jpg]

A w tej części siedzi ta pestka.

[Obrazek: eeb82c58ef62.jpg]
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#6
No to klops... Sad Nie ma tego "układzika" w żadnym pilocie.... Czyli poprzedni właściciel zgubił to.... Szkoda.
Czy istnieje możliwość dokupienia tej pestki? Bo same kluczyki i groty są w bardzo dobrym stanie.

Odpowiedz




#7
Tak mozna dokupic i w sumie nie kosztuja duzo ale doprogramowanie juz nie jest takie proste. Z tym ze musialeś miec to bo bys auta nie odpalil chocby nie wiem co.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
Jak kupiłem auto (dość niedawno) to gość mówił że pilot centralnego działa w jednym kluczyku, w drugim wyczerpane są baterie, ale żaden z nich nie odpala auta. Odpalał na zapasowym bez pilota CZ. Więc wymieniłem w obydwóch pilotach baterie i zaprogamuje. I wszystko działa oprócz immo, w których nie mam w obudowie pilota. Mam 4 oryginalne kluczyki. Odpalam i otwieram kluczykiem B


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#9
no to tylko kodowanie odpowiednim kabelkiem plus potrzebny jeszcze kod pin. Ewentualnie zrobienie immo off czyli wylaczenie ale nie interesowalem sie nigdy tym co i jak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
A możecie mi pomóc jaki to dokładnie transponder? Czy można akurat taki kupić u klucznika?
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy marecki_name 500 121,728 05-04-2024, 23:27
Ostatni post: tomecek25
  Adaptacja i kodowanie licznika Misia 45 15,814 04-09-2019, 07:10
Ostatni post: sgaVAN
  Programowanie/kodowanie/dodawanie kluczyka/kluczy daneczek76 174 46,955 10-12-2018, 22:14
Ostatni post: artur21a4
  Immobilizer - pin/kodowanie/problemy itp. - temat zbiorczy stanisław machla 79 14,484 19-09-2018, 17:50
Ostatni post: krzys-c
  Kodowanie, lusterko przy wstecznym billykrakow 0 1,228 16-09-2015, 13:38
Ostatni post: billykrakow
  ABS i ESP - niewłaściwe kodowanie rodzynek 0 1,532 24-08-2013, 18:59
Ostatni post: rodzynek
  Wymiana baterii a kodowanie niebieski91 2 4,157 10-01-2011, 16:45
Ostatni post: niebieski91

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości