Ocena wątku:
AWC 1.8 T - Spalanie - czy za wysokie ?
08-11-2014, 23:34
Post: #41
RE: 1.8 T Spalanie
ja zawsze prosze by zrobic ten pomiar na wiekszym dystansie i kulkukrotnie. Bo ludzi eto sa okropni. Zorbi pare km i zaraz pisze z e duzo pali albo ze malo pali. Wszystko sie srawdza kilkukrotnie by bylo to miarodajne. Raczej z tego co wymieniles nie moz emiec znaczenia na spalanie.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

08-11-2014, 23:42
Post: #42
RE: 1.8 T Spalanie
Już pisałem fajnie Wesoł że czuwasz i ze jesteśSmile ale benzyniaka to nigdy nie miałeś prawda? Wink 1000 km wystarczy ?
09-11-2014, 00:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2014 00:37 przez wesol.)
Post: #43
RE: 1.8 T Spalanie
mialem dwa. Co to ma do znaczenia. Wiecej sie raczej nanaprawialem benzyniakow jak ty. Takie teksty mialem w aso kilkadzieisat razy na zleceniu ze pali duzo ze cos tam sie dzieje nie tak ze regulator temeperatury nie reaguje tak szybko i takie tam. W chewroletach sie tego tyle narobilem ze starczy mi na cale życie.

Wiesz czemu tak pisze? W innym temacie aktualnym Staszek radzi odrazu zwalac czape bo cos tam sie dzieje. Ciekawe czy tak odrazu bedzie tez sklonny zwrocic koszty koledze jesli ta diagniza bedzie niesluszna. Dzialam ostroznie poprostu. Takie teksty to wiesz wsadzam miedzy ksiazki. Trzeba osiem razy sprawdzic zanim cos sie powie, zrobi itd. Czemu sie paluje juz 3 miesiac z jakimis odglosami w golfie. Cos tam strzela cos tam jeczy. PEwnie rpzegub ale sprawdzam, zagladam, odkrecam dokladam smaru padam luzy itd. Wywalic 200 zl na nowy przegub to byle patalach potrafi. a co jak sie okaze ze to nie przegub zewnetrzny?? co kasa wywalona w bloto a problem nadal jest. Tak chcial bys naprawiac auto jakbys mial wlasny warsztat?? Klient zaplaci za twoje pomyłki??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-11-2014, 20:41
Post: #44
RE: 1.8 T Spalanie
Nie denerwuj się tak Wink Nie chciałem cie urazić,widząc po postach znasz się na rzeczy.Chodź nie wiedzieć czemu nie lubisz benzyniaków ?Wink
09-11-2014, 21:12
Post: #45
RE: 1.8 T Spalanie
nie ze nie lubie. Wybór jest poprostu prosty jak dla mnie. Po pierwsze na uczleni mielismy odrazu mowione ze z samej zasady dzialania i warunkow panujacych diesel jest wytryzmalszy. Nam mowiono ze przelot w dieslu razy dwa w stosunku do benzyny ale mi sie osobiscie ze nawet wiecej niz razy dwa. Gladz cylindrów mimo cisnien wiekszych w komorze po przelocie 500 tys widzilem nie raz i zero progu. Druga najwazniejsza sprawa to to ze wsparcie diagnostyczne jest mega. Jakie wsparcie masz w benzynie a jakie w dieslu?? Bardzo mi sie widzi 1.8Turbo ale niestety nie zadowala mnie naprawa tego.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-11-2014, 22:52
Post: #46
RE: 1.8 T Spalanie
To wszystko zależy z której strony spojrzysz: ON bardziej skomplikowany \bardziej awaryjny droższy w zakupie i olbrzymimi przebiegami . znajomi już się wyleczyli z diesli po kosztownych naprawach turbin pomp i wtrysków .Ropniak jest dla bogatych lub osób robiących duże przebiegi,dla ludzi kupujących auto 10+ lat z przebiegiem 500tys to skarbonka bez dna .Tak uważam
10-11-2014, 09:48
Post: #47
RE: 1.8 T Spalanie
uważam tak:
diesla tylko nowego
a benz - coż tylko 6 i więcej cylindrów jeżdzi ...
28-11-2014, 13:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2014 13:41 przez shl.)
Post: #48
RE: 1.8 T Spalanie
gust jest jak d..a każdy ma inną,

miałem w sumie ok 30 aut, diesle, benzyny i powiem tak.... koszt napraw jest różny a może i podobny zależy ile autem jeździmy, jak o niego dbamy,
w każdym będzie coś do zrobienia albo i nie zależy jak się trafi i tyle

a jesli chodzi ON a PB, po tylu autach mogę jednoznacznie stwierdzić - jeśli benzyna to tylko z turbo, a najlepiej to Vka , ze zwykłych benzyn to tylko kosiarka - i jak wspomniałem wcześniej co kto lub

wracając do tematu - mam Alhambra 1.8t - spalanie obojętnie co orientacyjnie (i niech mi nikt nie pierd....że mu spala 10,832L bo go wyśmieje)

lekka jazda 10-12l, pałowanie 12-15l

i nie ma co oczekiwać cudów, w miarę motor, duża buda, jak ktoś chce zejsc do 5l to niech se kupi jakiś pierdziwóz 1.2

nierealne jest w tym silniku w tym aucie zejsc poniżej 10-9, chyba ze stoi i ogrzewanie chodzi na postoju

dziękuje za uwagę
(09-11-2014 22:52)Peszek napisał(a):  To wszystko zależy z której strony spojrzysz: ON bardziej skomplikowany \bardziej awaryjny droższy w zakupie i olbrzymimi przebiegami . znajomi już się wyleczyli z diesli po kosztownych naprawach turbin pomp i wtrysków .Ropniak jest dla bogatych lub osób robiących duże przebiegi,dla ludzi kupujących auto 10+ lat z przebiegiem 500tys to skarbonka bez dna .Tak uważam


brawo, i uważam że więcej nie trzeba na ten temat dyskutować, dodam że jak się chce kupić auto a kogoś nie stać, i chce zabłysnąć na "dzielni" to tylko nie diesel, bo właśnie w starych naloty są spore, i już tam wszystko może paść, duża benyzna bedzie w lepszym stanie ale mniej w "paliwie" ekonomiczna na co jest sposób chociażby LPG
03-12-2014, 19:47
Post: #49
RE: 1.8 T Spalanie
Shl dobrze i dosadnie napisałeś a nie jakieś pierdoły piszą .




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  VR6 AYL brak mocy, większe spalanie - odma? Patrol 0 1,018 26-06-2020 14:43
Ostatni post: Patrol
Question Ile pali VR ? spalanie sharan_97 48 46,825 03-03-2018 00:26
Ostatni post: dyzioNR1
  duze spalanie LPG 2.0 ADY Pawcio87 9 3,402 09-10-2016 10:28
Ostatni post: wesol
  spalanie AYL TomekZ14 0 1,062 05-05-2016 23:18
Ostatni post: TomekZ14
  Sharan 1.8T 1999 - pytanie o spalanie kazix 10 7,552 25-01-2015 00:32
Ostatni post: kazix
  Sharan 2.0 automat 1995r - szarpie na benzynie i lpg, brak mocy, nadmierne spalanie szymonu 2 2,601 07-12-2014 23:04
Ostatni post: pablicito

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name