18-06-2011, 19:23
Witam
Jest na tym forum podobny temat, ale u mnie problem jest następujący: otworzyłem już awaryjnie klapę od środka po jej zablokowaniu i mam zdjętą tapicerkę. Zabrałem się do poszukiwania usterki powodującej niemożność otwarcia klapy. Jak podam napięcie do silniczka z zamka to zamek się otwiera. Jak mierzę prąd z wtyczki do silniczka to przy uzbrajaniu centarala z pilota i odblokowywania go napięcie rośnie z około 0,03V do około 0,34V. Czy istnieje możliwość, że zamek się nie otwiera przez tą blokadę, która w życiu codziennym uniemożliwia otwarcie przy uruchomionym silniku i zamkniętych drzwiach? Jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki na temat zasady działania tego ustrojstwa, żebym mógł to sam naprawić, bo teraz pociągam za klamkę od klapy i nic, zero reakcji. Bezpieczniki sprawdzałem, więc ta opcja odpada.
Pozdrawiam
Jest na tym forum podobny temat, ale u mnie problem jest następujący: otworzyłem już awaryjnie klapę od środka po jej zablokowaniu i mam zdjętą tapicerkę. Zabrałem się do poszukiwania usterki powodującej niemożność otwarcia klapy. Jak podam napięcie do silniczka z zamka to zamek się otwiera. Jak mierzę prąd z wtyczki do silniczka to przy uzbrajaniu centarala z pilota i odblokowywania go napięcie rośnie z około 0,03V do około 0,34V. Czy istnieje możliwość, że zamek się nie otwiera przez tą blokadę, która w życiu codziennym uniemożliwia otwarcie przy uruchomionym silniku i zamkniętych drzwiach? Jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki na temat zasady działania tego ustrojstwa, żebym mógł to sam naprawić, bo teraz pociągam za klamkę od klapy i nic, zero reakcji. Bezpieczniki sprawdzałem, więc ta opcja odpada.
Pozdrawiam
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM