17-12-2014, 03:58
Witam kol fishbone zagadaj z kol Stefano on robi takie sprawy wiec bedziesz mial pewne sprawdzone info.
1,9 TDI 115/140[/size]
Upgrade dogrzewacza do postojowego (D3WZ)
|
17-12-2014, 03:58
Witam kol fishbone zagadaj z kol Stefano on robi takie sprawy wiec bedziesz mial pewne sprawdzone info.
1,9 TDI 115/140[/size]
17-12-2014, 07:54
w climatronicu wpinasz sie w czerwona wtyczke w pin nr20 ale to tylko zmieni wyglad wyswietlacza na HE i zorek samochodu na wyswietlaczy niestety do rozprowadzenia powietrza trzeba ciagnac dalej kable tylko po co? pamietaj ze dmuchawa strasznie doi aku a piec gdy pochodzi pół godziny bez rozruchu silnika bedzie prawie goracy wtedy ty odpalisz auto i bedzie ci juz dmuchac gorace powietrze zreszta zrób jak uwazasz za słuszne na pierwszej stronie masz opisane co i jak
Podajemy +12 na czerwoną wtyczkę w klimatroniku w pin 20 (powinien być wolny) i w górną nóżkę bezpiecznika nr.22 (gruby czerwony kabel z białym paskiem). Wtedy klimatronik pracuje na najwolniejszym biegu i jeśli znikąd indziej nie dostaje zasilania, na wyświetlaczu pojawią Ci się lierki HE oraz sylwetka auta.
Sprawdzone osobiście. Nic nie pali Tylko musisz założyć, albo przekaźnik opóźniający włączanie się nadmuchu lub termowłącznik, żeby nie mieliło zimnego powietrza na próżno.
17-12-2014, 19:32
Możesz zasilanie puścić przez termostat avt 1564, jak dobrze pamiętam. Czujnik zakładasz na wąż zasilający nagrzewnicę i włączy zasilanie dopiero po osiągnięciu przez płyn zadanej temperatury. Ale moim zdaniem lepiej dołożyć drugi aku do zasilania wiatraka. Wtedy spokojna twoja malowana, że nie rozładuje ci głównego akumulatora.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Zwykly termostat z zelazka wystarczy ze sie zalozy gdzies na uklad badz waż wodny jakis. Tez bedzie zalaczac prad do wiatraka. Warunek tylko taki ze na takim termostacie trzeba blaszke bimetalowa odwrocic bo w zelazku jest tak ze jak zimne to puszcza prad a jak gorace to rozlacza a przy webasto ma byc odwrotnie. Robilem takie myki na wiatraki do suszarni jak bylem dzieciakiem jeszcze kiedys.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-01-2015, 21:19
witam panowie w sprawie mojego poieca to zamontowałem oto taki bajer pomimo zgara teraz z kazdego miejsca na ziemi go odpale i zgasze załanczam fote oraz link do aukcji
http://allegro.pl/modul-do-webasto-ebers...68240.html
06-01-2016, 09:23
(17-12-2014, 18:00)dmusek napisał(a): Podajemy +12 na czerwoną wtyczkę w klimatroniku w pin 20 (powinien być wolny) i w górną nóżkę bezpiecznika nr.22 (gruby czerwony kabel z białym paskiem). Wtedy klimatronik pracuje na najwolniejszym biegu i jeśli znikąd indziej nie dostaje zasilania, na wyświetlaczu pojawią Ci się lierki HE oraz sylwetka auta. Witam, Jako szczęśliwy posiadacz VW Sharan z 2000 r. 1,9 TDI 110 KM, musiałem oczywiście zrobić regenerację dogrzewacza (D3W-Z) no i nie powiem ale w te zimowe dni działa fantastycznie! Niemniej jednak doszedłem do wniosku, że fajnie byłoby rozbudować go do funkcji ogrzewania postojowego. Przypadkowo trafiłem na lokalnym szrocie w stojącym tam Galaxiaku cały zestaw (zegar, sterownik i okablowanie - patrz zdjęcia) ale bez pompki do wymuszenia obiegu płynu w układzie chłodzenia (już jej nie było). Mam pytanie - bo montaż tego planuję raczej jak zrobi się ciepło - czy pokazany na zdjęciu zestaw (oprócz pompki) w zupełności wystarczy do podpięcia w cały układ czy trzeba coś będzie jeszcze zmieniać?
06-01-2016, 11:36
niema zadnej filozofi nieznam tych kabli i ci nie powiem ale kolega Stefano jak najbardziej jezeli chodzi o postojówke to napewno musisz miec pompke wody izegar który tym steruje lub tak jak mam ja telefon a w progu od kierowcy wystarczy ze znajdziesz wiazke z pieca i sa tam kable o kolorach niebieski i czarny rozcinasz je i na te obydwa kable podajesz + i rusza od cała filozofia
06-01-2016, 12:06
Dzięki za dobre słowo !
Jak można się z kolegą Stafano skontaktować? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|