Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
10-01-2017, 21:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2017, 21:50 przez mamwi.)
Tolus, dzisiaj znowu nie mogłem go zapalić, zainspirowany tym filmikiem
https://www.youtube.com/watch?v=xv98jWL1Wyg ponownie wyjąłem swój przekaźnik - było dokładnie tak jak na filmie. Ta sama nóżka. Zobaczymy jutro.
Tak dla potomnych przekaźnik 109, 1.9 TDI AFN:
1. stałe +12V, niezależnie od położenia kluczyka (30)
2. wyjście z przekaźnika (87)
3. sterowanie masą - masa pojawia się po przekręceniu kluczyka (85)
Pin nieoznaczony jest pusty,
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Dzisiaj od rana palony i gaszony, nic się nie dzieje
Wesoł, może odetnij końcówkę tego tematu i zrób z niego np. "Problem z uruchomieniem - przekaźnik 109" bo chyba trochę zeszliśmy z kursu
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak. Doladnie. Dlatego zawsze mowie ze nie sprawdzaj nozki tylko przelutuj je czy dobre czy nie. Nawet przylacze tego cienkiego drucika cewki tego przekaznika. Kiedys tez walczylem z takim przekaznikiem. Przelutowalem pare stykow. Za chwile znowu cos. Wscieklem sie dorwalem kakafonie troche cyny i jak przejechalem po wszystkich lutach tak spokoj juz byl.
W domu zerkne i zrobie pozadek z tematem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
Witam, nie znalazlem podobnego tematu wiec pisze od nowa moze ktos cos pomoze.
A wiec, prawie wszystkie kontrolki, tak jak i komputer swieca sie, komputer pokazuje work engine, kontrolka na drzwiach miga jakby byly zamkniete a sa otwarte i to wszystko dzieje sie bez kluczyka w stacyjce, po wlozeniu kluczyka samochod normalnie odpala ale jak sie kluczyk przekreci i wyjmie to silnik nadal dziala. Po odlaczeniu aku i podlaczeniu spowrotem po jakims czasie znow dzieje sie to samo.
SEAT-niemiecka precyzja,
hiszpański temperament.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Wkład elektryczny stacyjki, wiązka tylnej klapy (bardzo rzadko wiązki drzwi), włącznik świateł (sprawdzić czy włączanie/wyłączanie świateł zgasi silnik gdy pracuje nadal po wyjęciu kluczyka), przekaźnik, to są podstawowe rzeczy do sprawdzenia i od sprawdzenia najlepiej zacząć, było już nie raz na forum ale mogą być także zwarcie w całkiem innym miejscu.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Innymi wszystko co odpowiada za tzw cofanie prądu do zasilania głównych obwodów po stacyjce. Czyli prąd jest nadal jakby po stacyjce i zasila licznik i mamy choinkę.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2018
Reputacja:
0
W moim przypadku byla to kostka pod fotelem kierowcy zasniedziala wilgoć i poszła zwara i cofalo plusa ale już ogarnięte pizdrawiam