Witam.
Podepnę się pod temat, jeżeli źle trafiłem to proszę moderatora by umieścił post pod właściwym wątkiem.
Odnosząc się do problemu "wariacji" ESP i "spęczniałej" koronki na przegubie półosi przód i tył 4 lata temu cofnąłem czujnik ABS-u o grubość cienkiej podkładki , około 0,5-0,8 gdyż koronka ocierała nieregularnie tj, w 1/3 obwodu o czujnik ABS. Miejsce to było aż czyste - metalicznie, i podczas skrętu, dociążając tę stronę gdzie koronki były już bardzo spuchnięte załączał się ESP i odcinało gaz. Postanowiłem lekko oszukać czujnik podkładką i działało to ok 3 lat. Ostatnio problem się nasilił i założenie grubszej podkładki pod czujnik odsunęło go od koronki na tyle że nie ocierał on już o koronkę, za to przestał czytać ABS. Logiczne.
Przesyłam 2 foto dla potomnych jak bardzo może spuchnąć od rdzy miejsce na przegubie i rozciągnąć koronkę ABS-u. Myślałem że zły wymiar kupiłem ale okazało się że jest super. Oczywiście po nabiciu nowych koronek musiałem usunąć podkładki pod czujnikami gdyż były za daleko względem oryginalnych, czyli tak jak powinno być.
Z tyłu aż mi zaczęła pękać koronka wiec nabiliśmy też nową.
Rozmiary okazały się być takie same do przodu i do tyłu. Czyli Il.zęb:48, Śr.wew: 79mm, Śr.zew: 83mm, szerokość: 13,1 mm
Dzięki i pozdrawiam
Ps. Nie mogę dodać zdjęć, pomimo że są odpowiednich rozmiarów i objętościowo. Może później.
Podepnę się pod temat, jeżeli źle trafiłem to proszę moderatora by umieścił post pod właściwym wątkiem.
Odnosząc się do problemu "wariacji" ESP i "spęczniałej" koronki na przegubie półosi przód i tył 4 lata temu cofnąłem czujnik ABS-u o grubość cienkiej podkładki , około 0,5-0,8 gdyż koronka ocierała nieregularnie tj, w 1/3 obwodu o czujnik ABS. Miejsce to było aż czyste - metalicznie, i podczas skrętu, dociążając tę stronę gdzie koronki były już bardzo spuchnięte załączał się ESP i odcinało gaz. Postanowiłem lekko oszukać czujnik podkładką i działało to ok 3 lat. Ostatnio problem się nasilił i założenie grubszej podkładki pod czujnik odsunęło go od koronki na tyle że nie ocierał on już o koronkę, za to przestał czytać ABS. Logiczne.
Przesyłam 2 foto dla potomnych jak bardzo może spuchnąć od rdzy miejsce na przegubie i rozciągnąć koronkę ABS-u. Myślałem że zły wymiar kupiłem ale okazało się że jest super. Oczywiście po nabiciu nowych koronek musiałem usunąć podkładki pod czujnikami gdyż były za daleko względem oryginalnych, czyli tak jak powinno być.
Z tyłu aż mi zaczęła pękać koronka wiec nabiliśmy też nową.
Rozmiary okazały się być takie same do przodu i do tyłu. Czyli Il.zęb:48, Śr.wew: 79mm, Śr.zew: 83mm, szerokość: 13,1 mm
Dzięki i pozdrawiam
Ps. Nie mogę dodać zdjęć, pomimo że są odpowiednich rozmiarów i objętościowo. Może później.
Sharan 4motion AUY 115HP