08-02-2017, 02:38
(07-02-2017, 18:27)kotlet napisał(a): Z moich doświadczeń to w kilku SGA kabelki trzeba było polutować i dobrze zaizolować przy samej wtyczce z tej strony od czujnika ABS. Wtyczka w nadkolu wygląda na pierwszy rzut oka dobrze ale jak dokładniej się jej przyjrzymy to można poznać po kabelkach ich uszkodzenie.
tylko ze przy wymianie czujnika wymienisz tez kabel i wtyczkę,
[/quote]
Zgadza się. Przy wymianie czujnika wymienia się całość razem (kabel i na jednym końcu czujnik a na drugim wtyczka). Mi chodziło o te kabelki przy wtyczce. Jeśli są całe to wina czujnika ale zdarza się że są pęknięte osnowy lub naderwane kabelki co skutkuje że czujnik nie działa prawidłowo. Jeśli nastąpiło tego typu uszkodzenie to lutujemy i izolujemy kabelki a na koniec sprawdzamy czy działa prawidłowo.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM