to jest blokada.jak założysz rolkę z paskiem i wstępnie dokręcisz naktętkę to wtedy wyciągasz tą blokade,masz też strzałkę to ustawiania prawidłowego naciągu paska.
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Dzikeki za info. Ale mam z nim mały problem. Wskaznik napiecia powinnien być we wrębie co wskazuje na właściwe naciagniecie paska. W moim przypadku pasek jest w tedy troszke za luźny. Po odpaleniu napinacz przestawia sie ze dwa centymetry poza wrąb. Pasek sie dociaga tak ze można go ugiac okolo pół cm.
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Można montować wiele razy, ale tylko kiedy używamy kleju anaerobowego do gwintów.
Ja także w tych napinaczach dociągam pasek trochę mocniej bo ta blokada z druciku słabo się sprawdza przy montażu. Lepiej dociągnąć sobie imbusem i docisnąć główną śrubę. No i pamiętaj o sprawdzeniu naciągu paska po kilku tys. km i ewentualnie go dociągnąć.