Na początku nie mogłem połączyć się ze sterownikiem dogrzewacza. Na forum znalazłem info, że najczęstszą przyczyną jest uszkodzenie kabli. U mnie też okazało się, że przerwany był kabel czerwon-biały (stałe 12V). Po połączeniu kabla i wpięciu uzyskałem dostęp do sterownika. Był tam błąd powtórzony chyba 5 razy o braku płomienia. Skasowałem błędy i próbowałem uruchomić dogrzewacz (czujnik temp. zmostkowany). Nie odpalił. Pojawił się poniższy błąd. Powtórzyłem 2 razy i znowu ten błąd. Wiem, że dotyczy on wiatraczka i pokazuje otwarty obwód. Chodzi mi o to, czy może to oznaczać, że jeszcze jakieś kable nie stykają w tej kostce? A jeśli nie, to czy to możliwe, żeby urwały się kable wewnątrz dogrzewacza?
Wyskakuje mi taki błąd:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 7M3 815 071
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
01414 - Combustion-Air Blower (V6)
36-00 - Open Circuit
Wyskakuje mi taki błąd:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 7M3 815 071
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
01414 - Combustion-Air Blower (V6)
36-00 - Open Circuit