Liczba postów: 34
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
Witam,
ok. 2 miesiące temu naprawiałem klimę - był wyciek na rurkach, dziury zostały zaspawane, wymieniony osuszacz i zawór, no i było ok, przez jakiś czas.
Jednak klima zaczęła gorzej działać - podjechałem do sprawdzenia i zapadł wyrok - poszła sprężarka, jak powiedział mechanik "wszystko się tam gotowało".
I teraz pytanie: czy lepiej regenerować, czy kupić nową?
Nie chcę wywoływać jakieś "świętej wojny" - chciałem się tylko zapytać Was o zdanie, czy w przypadku awarii wymienialiście na nową, czy regenerowaliście. Jakie też są tego koszty. Może ktoś poleci ewentualnie jakąś nową albo warsztat regenerujący (Poznań)?
pozdrawiam i dzięki
kazix
Sharan 1.8T | 1999 | LPG BRC | 250 tyś
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2014
Ja ostatnio wymieniałem na nową ale to już konkretniejszy koszt. Tu masz dobry artykuł o tym -
http://www.autochlodnice.com/artykuly/sp...tyzacji,8/
Do tego dochodzi robocizna jeszcze, chociaż samemu można to zrobić bez większych problemów.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Koledzy potrzebuje numeru sprężarki od MK1 silnik AFN. Pomoże ktos ? ojciec ma problem ze znalezieniem numeru a mam okazje wymontować z innego auta,ale nie wiem czy będzie pasować,koło by zmienił jak coś ale co z reszta.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 112
Liczba wątków: 8
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
1
SD7V16
7MO820803D
95NW 19D629 CB
Taką mam w sharanie tdi AFN 1997r.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
12-07-2015, 00:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2015, 00:11 przez peters.)
Dzieki,dobrze ze nie wziolem gdyz ma inny numer 1J0 820 803 F. To chyba była od vw Bora i nie wiem czy by podeszła. Jeszcze raz podziękował kolego.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bora to to samo co golf4. Ja w golfie mam SD7V16 i w sharanie tez. Mysle ze by podpasowala chyba ze inny producent wymaga innych rurek przylaczeniowych itp spraw ale mysle ze na 99% przypasi. Pamietajmy tylko by taki kompresor byl w srodku czysty i zalany odpowiednia iloscią oliwy- nie pelna iloscią z danych tylko taką jaka powinien miec sam kompresor.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
12-07-2015, 14:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2015, 14:21 przez peters.)
Właśnie na pierwszy rzut oka wydaje mi sie ze podejdzie. Ale chyba go nie wezmę gdyz łożysko na kole pasowym hałasuje i przewody już ucięte ma dalej,może go wezmę,ale sam nie wiem. Cena śmieszna 50zl. Na zapas byłby jak znalazł. Może trafi sie coś lepszego.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Nie przypasi bo przed liftem miała innaczej usytuwane porty przyłączeniowe. Trzeba by zamienić tylną pokrywę.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
12-07-2015, 15:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2015, 15:48 przez wesol.)
a tak racja bo maja je przykrecaen dwie razem a polifty juz maja je osobno. Pamietam jak Arthez gdzies tu zamieszczal fotki bo jakis jego ziom dorabial takie stalowe ale wlansie do poliftów. Na zlocie na chociwlu zesmy o tym gadali wszyscy.
Ale na dawce organow to ja znalazl chyba bo z polifta zawsze to nieco mlodsza bedzie tylko zeby nie byla zasyfiona i nie lezala w krzakach 8 lat.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.