No ale wciskasz mi kit ze hamulce ci nie wyrabiaja jak moge nawet za 3 minuty rozpedzic sie do 200 czy 210 i zahamowc agresywnie i ni ebede mial problemu z zatrzymaniem sie. I na milion procent zerwe przyczepnosc opon a klocki z tarczami po wyjeciu bezpiecznika z pompy ABS nie stana dęba. Wciskasz mi kit a ja na hamulcahc zjadlem zęby kolego. Owszem mozemy sie nei zgadzać i wiele osob przerabia na te wieksze bo np Januszowi hamulce w górskiej jezdzie odmowily wspolpracy ale nie mow mi ze hamulce w SGA sa liche nawet te wieksze. Moj golf w kombiaku wazy cos elkko ponad 1400 kg i tez ma takie tarcze hamulcowe a tez jest dlubniety na nieco wiecej jak seria. Czy taki ARL po sofcie zaledwie na 200 koni tez ma problemy z hamulcami?? Wez sobie zobacz jakie masz hamulce w dostawczakach nie wiem transitach, turneo i innych T4 T5 LT itd. Co tma jest tarcza 400 mm??
Jeszcze mozna sobie poczytać http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ght=dwumas tez tu rozmawialismy.
Unas pewnie na 99.99% nikt nie bedzie sie zaglebial czy zmieniles hamulce czy nie ale spytaj kogos na forum co przebywa w DE czy takie zmiany, majstrowania sa dopuszczlane i czy nie trzeba robic potem dodatkowych badań.
Jeszcze mozna sobie poczytać http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ght=dwumas tez tu rozmawialismy.
Unas pewnie na 99.99% nikt nie bedzie sie zaglebial czy zmieniles hamulce czy nie ale spytaj kogos na forum co przebywa w DE czy takie zmiany, majstrowania sa dopuszczlane i czy nie trzeba robic potem dodatkowych badań.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.